gsmarena 002 4
افشا مشخصات ویوو Y3

به تازگی مشخصات گوشی هوشمند ویوو Y3 در فضای اینترنت فاش شده است. بر اساس این مشخصات نمایشگر این دیوایس 6.35 اینچ بوده و رزولوشن آن نیز اچ دی پلاس است. همانطور که می‌دانید شرکت ویوو در این اواخر از گوشی‌های هوشمند زیادی رونمایی کرده است از این‌رو این احتمال وجود دارد که در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی از گوشی هوشمند ویوو Y3 که مشخصات آن نیز به تازگی فاش شده است باشیم.

افشا مشخصات ویوو Y3

gsmarena 002 4

بر اساس مشخصاتی که از این دیوایس در فضای اینترنت منتشر شده است، گوشی هوشمند ویوو Y3 از یک نمایشگر 6.35 اینچی که رزولوشن آن اچ دی پلاس بوده برخوردار است. قدرت این دیوایس توسط چیپست مدیاتک هلیو P35 تامین می‌شود، درضمن این چیست از 4 گیگابایت رم نیز برخوردار است. کاربرانی که به گوشی هوشمند ویوو Y3 علاقه‌مند هستند می‌توانند پس از عرضه این دیوایس آن را با 64 گیگابایت و یا 128 گیگابایت حافظه داخلی سفارش بدهند.

دوربین  اصلی گوشی هوشمند ویوو Y3، یک دوربین سه‌گانه بوده که از سنسورهای 13، 8 و 2 مگاپیکسلی برخوردار است. سنسور 2 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق در این دیوایس مورد استفاده قرار گرفته است. جزئیات بیشتری در کار نیست و باید منتظر کسب اطلاعات کافی باقی ماند.

ویوو یک شرکت فناوری چند ملیتی چینی است که طراحی کننده، توسعه دهنده و تولیدکننده گوشی‌های هوشمند، لوازم جانبیگوشی‌های هوشمند، نرم‌افزار و خدمات آنلاین است. این شرکت در سال ۲۰۰۹ در دونگوان، گوانگدونگ تأسیس شد. این شرکت تمرکز خود را روی ارائه یک تجربه صوتی با کیفیت بالا برای کاربران استفاده‌کننده از فناوری شباهت زیاد به اصل در گوشی‌های هوشمند خود گذاشته است.[۱]

نرم‌افزارهای توسعه یافته توسط شرکت شامل اپ‌استور ویوو، آی‌منیجر و یک سیستم عامل مبتنی بر اندروید اختصاصی به نام فانتاچ اواس می‌باشد.

منبع