Galaxy S9
افشا اطلاعات جدید از گوشی Galaxy S9

گوشی Galaxy S9 همزمان با گوشی S9 plus به بازار ایران عرضه شد که هر دوی انها محبوبیت بالایی بین خریداران و کاربران پیدا کردند .
ما برای شما مقاله ای را اماده کرده ایم که شما بتوانید خرید بهتری داشته باشید و با اگاهی بسیار بالا تر که این اطلاعات به خرید شما کمک بسیار زیادی میکند .
این نکته اهمیت بالایی دارد که بدانید این مدل از گوشی های سامسونگ جز اولین گوشی هایی هستند که دارای اسپیکر استریو هستند اما شاید برخی از کاربران برایشان سوال باشد که اسپیکر استریو چیست ؟
اسپیکر استریو به اسپیکر هایی گفته میشود که دارای صدایی هستند که دو باند چپ و راست دارد یعنی به این معنا که یک باند در سمت چپ و باند دیگر در سمت راست است .
این مورد سبب میشود تا کیفیت صدای بسیار بهتری داشته باشد و از همه مهم تر بسیاری از کاربران به دلیل همین بلندگو ها است که به این گوشی ها علاقه مند شدند و خرید و فروش گسترده ای توسط انها انجام میشود .
تقریبا میتوانیم بیان کنیم که طراحی و ساخت این مدل از گوشی های سامسونگ S9 مانند S8 هست که در ادامه بیشتر به تفاوت ها میپردازیم .
شاید در مدل قبلی سامسونگ بسیاری از کاربران با حسگر برای باز کردن قفل مشکل داشتند چون نزدیک دوربین بود و هر باری که شما قصد باز کردن دوربین را داشتید ممکن بود دستتان به دوربین بخورد و از همه مهم تر چپ دست ها مشکلات زیادی با انها داشتند که سری جدید گوشی های سامسونگ راه حلی برای این مشکل پیدا کرد و جای حسگر را به وسط تبدیل کرد تا از نظر طبیعی هم که دقت کنید به راحتی میتوانید قفل را باز کنید و نکته ی بعدی ای که وجود دارد این است که این قسمت را کمپانی سامسونگ کمی برامده تر کرده است تا بتوانید به راحتی جای ان را پیدا کنید .
شاید شما هم جز افرادی باشید که این روز ها به این فکر کرده اید که دیگر دوربین های گوشی های مختلف را نمیشود از این بیشتر پیشرفت داد و از نظر سخت افزاری تقریبا به بن بست رسیده است در حالی که کمپانی سامسونگ تمامی این افکار را بهم ریخت و با قابلیتی جدید این موضوع را نشان داد .
یکی از مواردی که در رابطه با دوربین این گوشی ها سامسونگ دقت و تمرکز بسیار زیادی روی انها گذاشته است که برای اولین بار بین گوشی های همراه به کار میرود دیافراگم دوربین انها است .
با این خبر که دوربین گوشی Galaxy S9 دارای دیافگرام های پر قدرت است تقریبا میتوان گفت در ایران پیچید و محبوبیت های زیادی پیدا کرد .
اما اگر بخواهیم تضیح کمی در رابطه با این قابلیت برایتان داشته باشیم باید بیان کنیم که این مزیت سبب میشود تا شما با استفاده از دوربین این گوشی ها دوربین های عکاسی حرفه ای همراه خود داشته باشید چون این دیافراگم ها با توجه به شرایطی که دارند عکس شما را میگیرند و سبب میشود تا عکس با کیفیت تر و بهتری گرفته شود .

Galaxy S9
Galaxy S9

همچنین شما میتوانید با دوربین این گوشی فیلم های فوق العاده با کیفیتی نیز بگیرید که این نکته هم برای هر کاربری اهمیت دارد .
پس میتوان نتیجه گرفت این گوشی به درد نسل جوان میخورد چون هم از اسپیکر های قوی و پر قدرتی برای گوش دادن اهنگ بهره مند است و هم از دوربین های با کیفیتی .
اگر بخواهیم جزییات ریزی در رابطه با انها بیان کنیم باید بگوییم که این گوشی ها 8 هسته ای هستند و همچنین دو سیم کارت هستند که از یک سیم کارت انها برای کارت حافظه نیز استفاده میشود و دارای سیستم عامل اندورید 8 هستند و از سوی دیگر دارای 64 گیگ حافظه ی داخلی هستند که ممکن است کاربران با این موضوع مخالفت داشته باشند و برایشان این حجم حافظه نسبت به هزینه ای که میکنند کم باشد .
این نکته ی جالب نیز وجود دارد که بدانید شما با خرید این گوشی های موبایل خیالتان از قفل کردن و هنگ کردن راحت خواهد شد چون میتوان گفت جز سریع ترین گوشی های موجود در بازار ایران شناخته میشوند که به راحتی میتوانید هر استفاده ای از انها بدون لحظه ای کندی داشته باشید .
مزیت دیگری که وجود دارد و باز هم مورد پسند جوانان واقع میشود رقابت این گوشی ها با گوشی های ایفون است که در دوربین اش از قابلیت ایموجی استفاده کرده است و به این معنا است که میتوانید با عکس گرفتن از خود و فعال کردن ایموجی ها عکس خود را به ایموجی تبدیل کنید که این مورد برای بسباری از کاربران با مزه و با حال بوده است .
حتما شما هم جز کسانی هستید که امینت هر گوشی شرط اول است برای شما که بدانید قفل گوشی شما به راحتی باز نمیشود و تنها به دست خودتان باز میشود .
گوشی Galaxy S9 با سیستم حدیدی که دارد تواسنته است سیستم تشخیص چهره ی خود را کمی با دقت تر و با امنیت بالای بیشتری درست کند تا کاربران بتوانند با خیال راحت از انها اسفتاده کنند.
این خبر خوش را بدانید که این گوشی ها نیز همچنان جک هدفون را دارند و مانند برخی از گوشی های موجود در بازار این مورد را حذف نکرده اند و همین امر سبب شد تا خیال خیلی از خریداران نیز از این بابت هم راحت باشد و همچنین جای جک هدفون هم که برای بسیاری از افراد اهمیت دارد پایین گوشی است که سبب میشود تا به راحتی بتوانید از ان استفاده کنید .
از مورد دیگری که وجود دارد رنگ بندی این گوشی های موجود در بازار است که تنوع بالایی دارد و برای نمونه گوشی های گلکسی اس 9 دارای رنگ بنفش هستند که در مدل های قبلی این رنگ وجود نداشت و این رنگ بندی کمک کرده است تا فروش بالایی داشته باشند چون رنگ هایی بسیار جذاب از انها در بازار وجود دارد .
رادیوی این گوشی ها نیز تنها نسخه ی انها در امریکا و کانادا موجود است .
بهتر است بدانید که با تمام این مزیت ها و قابلیت هایی که از انها بیان کردیم گوشی Galaxy S9 دارای قیمت های مناسبی هستند و به بیان ساده تر میتوانیم بگوییم که هزینه کردن برای انها ارزش دارد چون شما با هزینه ای مناسب میتوانید علاوه بر بلند گو هایی با کیفیت و پر قدرت همچنین دوربین عکاسی بسیار قوی ای داشته باشید از طرفی هم در کنار این موارد از مزیت های دیگری نیز برخوردار باشد که کار با این گوشی ها را برای هر کسی لذت بخش کرده است .
به عبارتی دیگر با این گوشی ها همه چی را یکجا دارید .
کمپانی سامسونگ توانست با عرضه کردن این گوشی ها در بازار ایران محبوبیت بالایی را کسب کند و بسیاری از کاربران تنها به شرکت سامسونگ در رابطه با کیفیت و قابلیت اعتماد داشته باشند که این موارد را مدیون این است که به نیاز های افراد برای استفاده از گوشی های همراه خود دقت زیادی میکند.

منبع : gsmarena