گوشی سامسونگ GALAXY A 70
اطلاعات جدید گوشی سامسونگ GALAXY A 70

گوشی سامسونگ GALAXY A 70 ممکن است شباهت های زیادی به گلکسی ای 80 داشته باشد که بهترین راه برای شما همین است برای شناخت بیشتر این گوشی ها .
در ادامه برای شما این دو گوشی را در برخی از موارد مقایسه میکنیم تا بتوانید مزیت این گوشی ها را بیشتر درک کنید .
در اولین نگاه باید برایتان بیان کنیم که این دو گوشی از نظر ساخت و طراحی تقریبا شبیه به هم هستند برای نمونه صفحه نمایشگر گوشی های ای 70 6.47 اینچ است و برای گوشی های ای 80 6.50 اینچ که این سه عدد تقاوت چندانی با یکدیگر ندارند و مشخص نیست .
اما گوشی های ای 70 کمی نازک تر از این گوشی ها هستند و این نازک بودن برای بسیاری از خریداران اهمیت بالایی دارد که بتوانند گوشی های نازکی خریداری کنند که این روز ها هم گوشی هایی فروش بیشتر دارند که ضخامت کمتری داشته باشند .
اما چیزی که شاید برایتان اهمیت داشته باشد وزن گوشی ها است که سامسونگ گلکسی ای 80 سنگین تر است و هرچه گوشی سنگین تر باشد نگهداری از انها کمی سخت تر است .
برای همین مورد حتما از قابل ها استفاده کنید تا اگر از دستتان افتاد و کنترل نداشتید پشیمانی ای برایتان نداشته باشد .
ممکن است این موضوع بسیاری از طرفداران گلکسی ای 70 را ناراحت کرده باشد که این گوشی ها فاقد فریم المینیومی هستند و چون فریم المینیومی سبب میشد تا از اسیب دیدن ها برایتان جلوگیری شود و در کل مقاوم تر بودند .
قیمت این روز های این مدل از گوشی های سامسونگ حدود 6 ملیون است که میتوان گفت نسبت به قیمت مزیت ها و قابلیت های بیشتری دارند که به همین دلیل به دل خریداران بسیار زیادی نشست که میتوانند با هزینه ای کم گوشی هایی با کیفیت و خوب خریداری کنند.
یعنی تمامی قابلیت های خوب را یکجا دارد برای نمونه از صفحه نمایش بزرگ و با کیفیتی تشکیل شده است و همچنین دارای باتری های پر قدرت است که میتواند باتری گوشی را تا بیشترین ساعت نگه دارد .
ممکن است بسیاری از افراد بر این باور باشند که این گوشی ها نسخه هایی بزرگ شده از گوشی گلکسی A 50 هستند و شباهت های زیادی با انها دارند که ما در ادامه برای شما بیان خواهیم کرد این مورد حقیقت دارد با خیر .
یکی از مواردی که وجود دارد و باید دقت زیادی روی انها داشته باشید این است که در نگاه اول به این گوشی ها تصور میکنید که بدنه ی انها از جنس شیشه است که این موضوع باور غلطی است و گوشی سامسونگ GALAXY A 70 از بدنه های پلاستیکی تشکیل شده است که بهتر است هنگام استفاده از انها دقت داشته باشید چون در برابر خط و خش زیاد مقاوم نیستند .
بهترین راه برای مقاومت و نگهداری از انها این است که وقتی جعبه را باز کردید سریعا از قابی که خود شرکت سامسونگ روی انها گذاشته است استفاده کنید تا خط و خشی روی این گوشی ها نیوفتند و اگر این قاب ها را دوست ندارید سر فرصت انها را تعویض کنید.
صفحه های نمایشگر این مدل از گوشی های گسلکسی مانند گوشی های ایفون ایکس لبه های نازکی دارد و صفحه نمایش انها بزرگ تر شده است .
مورد دیگری که نظر کاربران را به خودش جلب کرده است خوش دست بودن این گوشی ها است که با وجود صفحه نمایش بزرگی که دارند اما به گونه ای طراحی شده اند که به راحتی متیوانید انها را در دست بگیرید .

گوشی سامسونگ GALAXY A 70
گوشی سامسونگ GALAXY A 70

همچنین نور این گوشی ها در زیر افتاب بسیار خوب و خوانا است و به راحتی میتوانید از انها استفاده کنید .
اما موضوعی که وجود دارد و به دل برخی از خریداران نشسته است این که در نظر دارند ظاهر ایکون ها زیاد جالب نیست و جذابیت خوبی ندارند .
اما شما به راحتی میتوانید با پرداخت هزینه هایی از برنامه ای که خود شرکت گلکسی در اختیار کاربرانش گذاشته است کمک بگیرید و هر طرحی که خودتان مد نظرتان است استفاده کنید .
یکی از مشکلاتی که صفحه های نمایش بزرگ دارند و برای خریداران و کاربران اهمیت زیادی دارد این است که به سختی میتوانند با استفاده از شست خود صفحه ی اعلانات خود را به پایین بکشند که شرکت سامسونگ برای این موضوع توانسته راه حل هایی را ایجاد کند که شما بتوانید با استفاده از سوایپ به سمت پایین به قسمت تنظیمات بروید .
در این قسمت قصد داریم تا برای شما جزییاتی را بیان کنیم که بتوانید اطلعات ریزتری به صورت گزینه ای در رابطه با این گوشی ها داشته باشید .
برای نمونه گوشی های گلکسی ای 70 دارای جک 3.5 میلی متری و رادیو FM و وای فای دو بانده است و همچنین دارای جایگاه دو سیم کارت .
یکی از مزیت های بزرگ این گوشی ها این است که با وجود میان رده بودنشان اما دارای کیفیت صدای بالایی هستند که به بهترین شکل ممکن میتوانید موسیقی گوش دهید و از صدای انها استفاده کنید .
بلندگو های بسیار با کیفیت و خوبی در این گوشی ها تعبیه شده است که این گوشی ها را در بازار ایران به گوشی های مخصوص موسیقی گوش دادن معروف کرده است .
قابلیت و موضوع مهمی که برای این گوشی ها وجود دارد و در دوربین انها است قابلیت عکس برداری پرتره است که بسیار یاز افراد به همین دلیل انها را خریداری میکنند چون این روز ها استفاده از دوربین های پرتره اهمیت بالایی دارد و طرفداران بسیار زیادی دارد چون شما میتوانید با دوربین پرتره عکس هایی شبیه دوربین عکاسی بگیرید.
در کل گوشی سامسونگ GALAXY A 70   میتوان جز بهترین و پر کاربرد ترین گوشی های میان رده ی سامسونگ محسوب کرد که قابلیت های بسیار بالا و خوبی دارد .
که البته این موضوع را بیان کنیم که بین گوشی های سری گلکسی سامسونگ دارای قیمت های بالا تر و بیشتری هستند که صد در صد به قیمت انها میارزد چون دارای قابلیت های زیادی هستند مخصوصا برای نسل جوان که عکس برداری و صدا در اولیت برایشان هست.
یکی از معایب کوچکی که این گوشی ها دارند این فاقد مقاومت در اب انها است که بسیاری از خریداران به دلیل عدم وجود این قسمت برای خرید انها دودل هستند .
همچنین این مدل از گوشی های گلکسی دارای طراحی های بسیار زیبا و خوبی هستند که در سراسر ایران محبوبیت بالایی دارند چون از رنگ امیزی های جذابی برای ساخت انها استفاده شده است .
این نکته هم بدانید که این گوشی ها دارای اندورید 9 هستند و این موضوع سبب میشود تا انها عملکرد خوب و مناسبی نیز داشته باشند .
از لحاظ حسگر باز کردن قفل نیز معمولی هستند و نمیتوان گفت جز سریع ترین ها محسوب مبشوند که شرکت ساسونگ قصد دارد تا در گوشی های جدید خود این معایب را حل کند و کاربران بتوانند با سریع ترین حالت ممکن قفل انها را گوشی های خود را باز کنند .
اما یکی از مهم ترین موضوعاتی که میتوان جز سریع ترین های گوشی های گلکسی محسوب کرد وجود شارزر های 25 واتی است که با بالا ترین سرعت ممکن نسبت به بقیه گوشی های موجود در بازار گوشی های شما را شارز میکند که اهمیت بالایی دارد و میتوان جز مزیت های بسیار خوب محسوب شود .
اما اگر شما جز افرادی هستید که با قیمت این گوشی ها مشکل دارید میتوانید گوشی های گلکسی A 50 را خریداری کنید چون دارای شباهت های بسیار زیادی هستند اما با صفحه نمایش های بزرگ تر و برخی از قابلیت های جزیی .
اما راه دومی که وحود دارد خرید از طریق فروشگاه های اینترنتی است چون فروشنده ها قیمت گوشی ها را در فروشگاه های اینترنتی کمتر میگذارند چون علاوه بر فروش بالاتری که در فروشگاه های اینترنتی وجود دارد همچنین هزینه های اضافی حذف خواهد شد به همین دلیل شما میتوانید با استفاده از سایت های معتبر اینترنتی گوشی هایی با قیمت کمتر از فروشگاه های بیرون خریداری کنید .
اگر قصد خرید به صورت اینترنتی را دارید میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید چون تخصص ما این است که شما بتوانید بهترین و اگاهانه ترین خرید را داشته باشید .
منبع : PHONEARENA