بازی Gears 5
اطلاعات جدیدی از گیم‌پلی بازی Gears 5 در سطح اینترنت منتشر شد

بازی Gears 5 قرار است که در سال میلادی جاری عرضه شود. محیط این بازی براساس اخبار و اطلاعاتی که به تازگی از آن فاش شده است، به‌عنوان بزرگترین قسمت این مجموعه از مساحت 20 برابری برخوردار است. همچنین احتمال داده شده است که قرار است یک حالت جدید به نام Horde: Escape به این بازی افزوده شود که سبک این بازی را به بازی‌های بتل رویال نزدیک می‌کند.

بازی Gears 5

خبر خوب است که در این بازی امکانات شخصی‌سازی، دقیقا همان چیزی که گیمرها عاشق آن هستند بیشتر است از این‌رو هر گیمری در این بازی این توانایی را دارد که برای هر یک از المان‌های خود در بازی کاراکتر مشخصی را تعریف کند. احتمال می‌رود به دلیل چشم‌اندازهای زیبایی که در این بازی قرار داده شده است کاربران زیادی به این بازی جذب شوند و بخواهند که آن را تجربه کنند. البته باید اشاره کنیم که تمامی این اطلاعات در حد احتمال و شایعه است بنابراین باید کمی صبر کنیم تا خود کمپانی مایکروسافت اطلاعات دقیق و رسمی را درباره این بازی منتشر کند.

بازی Gears 5 انحصاری بزرگی خواهد بود که برای ایکس باکس وان منتشر می شود. باید این نسخه Gears را آخرین نسخه از Gears دانست که برای کنسول نسل هشتمی ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

دقیقا مشخص نیست برنامه مایکروسافت برای انتشار Gears 5 چیست و کدام کنسول این بازی را تجربه می کند.

منبع