گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro
اطلاعاتی مفید در رابطه با گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro

گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro جدیدترین تلفن هوشمند اعلام شده در ماه آوریل 2020 است. این تلفن هوشمند در اندازه 6.67 اینچ عرضه شده و روانه ی بازار شده است و همچنین صفحه نمایش آن صفحه نمایش لمسی خازنی IPS LCD است که وضوح تصویر 1080 x 2400 پیکسل را ارائه می دهد.
صفحه نمایش  این سری از گوشی های شیایومی توسط Corning Gorilla Glass 5 محافظت می شود که برای بسیاری از افراد این موضوع اهمیت بالایی دارد.
برای هر تلفن همراهی دوربین نقش اصل و مهمی در قیمت و محبوبیت گوشی های همراه دارد .
دوربین عقب از لنزهای 64 مگاپیکسلی تشکیل شده و  حسگر عمق  برخوردار است که به کلیک کردن روی تصاویر با تجربه حرفه ای کمک می کند یعنی شما می توانید با یک گوشی شبیه دوربین های عکاسی و فیلم برداری حرفه ای برخورد کنید.
دوربین جلو دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است.گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro مجهز به سنسورهایی مانند اثر انگشت (جانبی نصب شده) ، شتاب سنج ، ژیرو ، مجاورت و قطب نما است.
این تلفن هوشمند توسط باتری غیر قابل جابجایی Li-Po 5020 میلی آمپر ساعتی و باتری سریع 30W شارژ می شود که این مزیت ها توانسته تحول بزرگی در جامعه تلفن های همراه ایجاد کند.
همانطور که می دانید این تلفن های هوشمند بر روی سیستم عامل اندروید کار می کند و عملکرد صحیح دستگاه را در اختیار شما کاربران عزیز  قرار می دهد.
گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro در رنگ های مختلف مانند Tropic Green ، Glacier White و Interstellar Grey موجود است که هر کدام زیبایی های خاص خودش را دارد.
دوربین های این سری از گوشی ها  با وضوح فوق العاده بالا و بهینه سازی هوش مصنوعی حتماً شما را برای گرفتن لحظه های زودگذر زندگی خودتجریک می کند و آماده نگه می دارند تا بتوانید عاشق عکاسی و فیلم برداری شوید. با گوشی  Redmi Note 9 Pro ، همه ی لحظه های زندگی خود را ثبت کنید و لذت ببرید.
یکی دیگر از مزیت هایی که دارند این است که با این گوشی ها می توانید مطالعه ی بسیار هوشمندانه و خوبی داشته باشید چون این قابلیت را دارا می باشد و امکان مطالعه کردن به راحت ترین شکل ممکن و سریع ترین ان را به شما می دهد.
با توجه به عملکرد فوق العاده مناسبی که دارند بار دیگر نیاز است به این موضوع اشاره کنیم که
هیچ چیز اطمینان بیشتری نسبت به باتری بزرگ تا 5020mAh (نوع) و شارژ فوق العاده سریع فلاش 30W برای خریدار و کاربر ندارد.
شما می توانید با حداکثر 16 ساعت ، 147 ساعت موسیقی و 13 ساعت وقت بازی باطری گوشی Redmi Note 9 Pro را نگه دارید و از اظطراب تمام شدن باطری خیالتان راحت باشد.

 

گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro

 


شما می توانید بدون اینکه گوشی همراه خود بررسی کنید از طریق اعلانات پیگیری کنید.
اثر انگشت جانبی این گوشی ها باعث می شود قفل شما بسیار سریع انجام شود و دیگر نیازی به نگرانی در مورد گذاشتن اثر انگشت روی صفحه و پوسته پشتی برای تأثیرگذاری بر ظاهر گوشی نیست چون بسیاری از گوشی هایی که در بازار وجود دارد دارای اثر انگشت های بی کیفیت می باشد. سنسور اثر انگشت سمت نصب شده و دکمه پاور در یک طرح ارگونومیک ترکیب شده اند. نیازی به اقدامات اضافی نیست ، در لحظه برداشتن تلفن ، می توانید آن را باز کنید و کار را برای شما بسیار راحت تر و بهتر کرده اند.
سخت افزار این گوشی ها با کیفیت بالا ساخته شده اند. MIUI نظرات کاربران را با تلفن هوشمند پرمصرف سری Redmi ترکیب می کند تا یک تجربه عالی را ایجاد کند.
Redmi Note 9 Pro از فیلم های 4K پشتیبانی می کند و حالت های جدید فیلم و فیلترهای ویدیویی را در اختیار کاربران قرار می دهد که می توانند با استفاده از این گوشی تجربه های متفاوتی داشته باشند و فیلم را مانند یک کارگردان حرفه ای ضبط کنند و زندگی خود را به روشی تماشایی نگه دارند.
شما می توانید
با Document Mode ، اسکنر داشته باشید که  می توانید با خود حمل کنید. اسناد را اسکن کنید ، چرخش را اصلاح کنید ، سایه ها را برداشته و کنتراست را افزایش دهید ، با Redmi Note 9 Pro همه کارها فقط در 1 دقیقه انجام می شود و در این صورت تمامی کار های شما راحت و بدون درد سر تر می شود.
این سری از گوشی های همراه به این دلیل که تازه وارد بازار شده اند و از مزیت های فوق العاده بالایی برخوردار هستند ممکن است کمی با قیمت های متفاوتی در بازار خرید و فروش موبایل ایران وجود داشته باشند.
به همین دلیل پیشنهاد ما به شما این است که اگر قصد خرید این گوشی ها را دارید و به تمامی مزیت هایی که دارند علاقه مند شده اید می توانید به راحتی با تیم مشاوره ی ما تماس حاصل فرمایید و سفارش خود را انجام دهید.
چون سایتی که در اختیار شما قرار دارد به خرید و فروش گوشی های تلفن همراه با قیمت های فوق العاده مناسب می پردازد .
علاوه بر تمامی این موارد خرید اینترتتی از هر فروشگاه معتبری می تواند برای شما بسیار با صرفه تمام شود تا بتوانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید.
چون شما پس از وارد شدن به سایت خواهید رسید به حجم زیادی از محصولات که هر کدام از انها را با مزیت ها و معایبی که دارند قرار داده اند و بدون اینکه به فروشگاهی مراجعه کرده باشید می توانید در رابطه با تمامی محصولات تحقیق کنید و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.
از همه مهم تر در این شرایط دیگر هیچ گونه واسطه ای وجود ندارد تا بتواند کار را برای شما سخت کند و هزینه ها را بالا ببرد.
MI GLOBAL