گوشی نوکیا 6
اطلاعاتی جدید از گوشی نوکیا 6 منتشر شد !

گوشی نوکیا 6 از همان روزی که وارد بازار شد توانست خریداران زیادی را جذب خود کند اما در رابطه با قابلیت های این گوشی حرف هایی نگفته وجود دارد که بهتر است در ادامه با ما همراه باشید تا بتوانید در رابطه با این گوشی ها شناخت بهتری داشته باشید .
شاید برایتان این موضوع جالب باشد که چرا کمپانی نوکیا چند سالی است تولیدات زیادی ندارد و میتوان نوکیا را جز قدیمی ترین گوشی ها بیان کرد اما باید بیان کنیم که شرکت نوکیا در چند سال اخیر دچار ورشکستگی شده است اما توانست در سه سال اخیر با عرضه ی گوشی هایی جدید به فروش خود کمک کند که اولین گوشی ای که در این سال ها کمپانی نوکیا تولید کرد همین مدل از گوشی های نوکیا بود .
به دلیل همین اولین بودن گوشی هایی مین رده تولید شده و به بازار عرضه شده که متاسفانه در دنیای امروز مخصوصا ایلات متحده نظر بیشتر مردم بر روی گوشی های بالا رده است و برای اینکه این موضوع پوشش داده شود یعنی همان میان رده بودن  کمپانی تولید کننده سعی کرده تا گوشی هایی با کیفیت بالا و زیبایی ظاهری بسیار خوبی به بازار عرضه کند .
این کمپانی سعی داشته است تا راحت بودن کاربران را در اولیت قرار دهد و به دلیل همین موضوع پشت انها به نحوی طراحی شده است که پشت این گوشی ها به سمت لبه ها رفته است تا کاربران برای به دست گرفتن انها راحت تر باشند و یا عبارت ساده تر خوش دست تر باشد .
ممکن است برخی از خریداران بر این باور باشند که وجود دوربین های برامده کمی ظاهر و زیبایی پشت این گوشی ها را زشت کرده است اما باید بیان کنیم که این موضوع نکته های خوبی دارد از جمله اینکه جلوگیری میکند که شما دست شما به دوربین بخورد و تمیزی ان را از بین ببرد و یا لنز دوربین لک شود .
اما بهتر است این موضوع را بدانید که به دلیل بزرگ بودن ان ممکن است شما سختتان باشد تا با یک دست انها را بگیرید و محبور باشید دو دستی از انها استفاده کنید ولی با وجود تمامی این موارد باز هم این گوشی ها نسبت به بقیه گوشی های رقیب بهتر است و انها را متمایز میکند .
نمایشگر های با کیفیتی که دارند سب شده است تا انها محبوب کند و در عین حال که از کیفیت بالایی برخوردارند همچنین زیبایی ظاهری بالایی نیز دارند و جزییات صفحه نمایش به راحتی قابل مشاهده است که این موضوع سبب میشود تا همه رنج سنی ای از انها استفاده کنند .
همچنین جدا از نمایشگر باید بیان کنیم که اسپیکر های خوبی هم دارند که به دلیل کیفیت بالا خروجی صدای بسیار خوبی میدهند .

گوشی نوکیا 6
گوشی نوکیا 6

در رابطه با باز کردن قفل ها عموم مردم به دو دسته تقسیم بندی میشوند یکی انهایی که دوست دارند تا قفل پشت گوشی باشد و برخی دیگر ترجیح میدهند که جلو باشد و اگز شما از دسته ی دوم هستید نوکیا 6 گوشی بسیار مناسبی است .
یکی از مزیت هایی که این گوشی ها دارند و توانسته انها را محبوب کند این است که برای نمونه شما میتوانید هنگامی که به اهنگی گوش میدهید به رحتی با تکان دادن گوشی به اهنگ بعدی بروید و اهنگ بعدی را گوش بدهید که این امر در سهولت کاربر اهمیت بالایی دارد و یا حتی زمانی که پشت فرمان هستید و نمیخوایید گوشی خود را پاسخ بدهید به راحتی میتوانید با چرخاندن گوشی تماس را رد کنید اما باید تمامی این موارد را در قسمت تنطیمات فعال کنید تا بتوانید از انها استفاده کنید .
اما ممکن است در بعضی از موارد کاربران بر این عقیده باشند که گوشی های بسیاری با این قیمت وجود دارد و ممکن است عملکرد های زیاد تری داشته باشند و انهم به این دلیل است که گوشی نوکیا 6 اولین گوشی ای است که توسط اچ ام دی اما زیر نظر نوکیا تولید شد و به بازار عرضه شد و ممکن است به همین دلیل منتقدان دقت زیاد تری به ان داشته باشند .
اما نکته ی مهمی که وجود دارد این است که سعی کنید از بازی های بسیار سنگین برای این گوشی ها استفاده نکنید و سعی داشته باشید از نرم افزار های سبکی استفاده کنید .
نکته ی بعدی که قابل بیان است باتری انها است که امکان تعویض وجود ندارد و از همه مهم تر قدرت تقریبا مناسبی دارند اما بهتر است حواستان در طول روز به باتری گوشی خود باشد .
اما با تمام این موارد میتوان امید داشت که کمپانی نوکیا باز هم به بازار برمیگردد چون با وجود اینکه اولین گوشی تولید شده توسط اچ ام دی است اما باز هم از کیفیت بالایی برخورار است و مزیت های خوبی دارد که طرفداران نوکیا را بسیار امیدوار کرده است .
اگر بخواهیم نگاه کلی ای به این گوشی ها داشته باشیم باید بیان کنیم که این مدل از گوشی های نوکیا دارای مزیت های خوش دست بودن و اینکه نمایشگر های فوق العاده شفاف و خوبی دارند هستند که تمامی این موارد برای خریداران این گوشی ها بزرگ شده است .
همچنین گفتن این جمله هم خالی از لطف نیست که بدانید نوکیا 6 دارای کیفیت ساخت بسیار خوبی هستند و سبب میشود تا طول عمر بسیار بالایی داشته باشند و سال ها بتوانید از انها استفاده کنید .
باید این موضوع را بدانید که طول عمر بالا به شما کمک میکند تا اگر گوشی هایی که خریداری میکنید طول عمر بالایی داشته باشند در واقع در هزینه هایتان صرفه جویی کرده اید .
یکی دیگر از مواردی که باید بیان کرد این است که این گوشی دو سیم کارت میخورد و همین موضوع توانسته افراد بسیار زیادی را به خرید این گوشی ها جذب کند .
این مدل از گوشی های نوکیا دارای رنگ بندی های زیادی هستند و این رنگ ها مشکی و مشکی مات و ابی و نقره ای و مسی که از نظر شخصی و برخی از خریداران رنگ مشکی مات انها بسیار شیک تر است و گران قیمت به نظر میرسد .
وزن تقریبی این گوشی ها دارای 169 گرم است و جز گوشی های سبک و خوب به نظر میاید و از نظر خریداران به این صورت است .
منبع : gsmarena