از شایعات تا واقعیت!بهترین دوربین به گوشی S23 Ultra اختصاص یافت

گوشی S23 Ultra در سال 2023 رونمایی شد.بر اساس مشخصات لو رفته این گوشی به غول سامسونگ معروف شد که چشمگیر ترین مشخصه گوشی S23 Ultra دوربین 200 مگاپیکسلی آن است که اگر این ویژگی به واقعیت نزدیک باشد پس رقابت سختی بین کمپانی سامسونگ و کمپانی اپل صورت میگیرد.

علاوه بر دوربین اصلی که 200 مگاپیکسل میباشد که قطعأ از کیفیت بالایی هم برخوردار است سه دوربین دیگر نیز با رزولوشن 12+10+10 مگاپیکسل ارائه شده. به همین خاطر S23 Ultra در این باره حرف زیادی برای گفتن دارد.

هنوز اطلاعات درست و دقیقی درباره قیمت گوشی s23 ultra به دستمان نرسیده اما اگر بخواهیم نسبت به نسل قبلی این گوشی یعنی S22 Ultra حدود قیمت بگوییم بعید میدانیم که این گوشی کمتر از 1000 دلار به بازار عرضه گردد.

گوشی S23 Ultra از اندروید 13 پشتیبانی میکند که چندین سال از تمامی برنامه پشتیبانی میکند و آپدیت جدید در اختیار کاربران قرار میدهد.

قلب تپنده این گوشی اگزینوس 2200 که البته در نسخه گلوبال آن بکار رفته است و به لطف این تراشه میتوانید از استفاده طولانی مدت بدون داغ شدن گوشی لذت ببرید. طبق خبرهای رسیده در نسخه غیر گلوبال گوشی S23 Ultra نیز از تراشه قدرتمند Snapdragon8 نسل2 که ساخت کمپانی مشهور کوالکام میباشد، استفاده شده است.

اگر بخواهیم مشخصات ظاهری غول سامسونگ را بررسی کنیم باید گفت هنوز مشخصات دقیقی به دست کاربران نرسیده و همچنین اطلاعاتی درباره متریال ساخت دقیق این گوشی را نداریم اما بی شک این کمپانی مثل همیشه متریال با کیفیت و ظاهری شکیل را به بازار ارائه میدهد که کاملأ خاص پسند است.حالا بعد از عرضه گوشی S23 Ultra باید دید که میتواند با گوشی Iphone 14promax رقابت کند یا خیر.

بی شک طرفدارن سامسونگ منتظر عرضه هرچه سریعتر این محصول هستند.