خرید اقساطی گوشی

خرید اقساطی گوشی موبایل در این صفحه برای شما عزیزان فراهم است. سلام من سالار طاعتی از تیم توسعه موبایل هفت در این مطب قصد داریم تا راهنمایی های لازم جهت خرید اقساطی را به صورت سوال و جواب برای شما شرح دهیم، همچنین تا انتهای مسیر همراهتون هستیم تا در سریع ترین زمان ممکن و بهترین شرایط خرید شما صورت گیرد.

سوال اساسی: شرایط خرید قسطی گوشی چیست؟

ابتدا شرایط اقساطی زیر را مطالعه کنید، و بر اساس شرایط خودتان بهترین پلتفرم را انتخاب نمایید.در مرحله دوم باید از یکی از پلتفرم های خرید اقساطی گوشی که در سایت ثبت نام آن فعال است اقدام به ثبت نام و تکمیل اطلاعات کنید.در مرحله سوم منتظر تماس از سوی همکاران ما باشید.

1- مرحله اول انتخاب پلتفرم سرمایه اقساطی است، با توجه به شرایط خود، اقدام به انتخاب یکی از گزینه های زیر کنید و مراحل ثبت نام را طی کنید.

خرید اقساطی گوشی

36 ماه

طرح طراوت بانک آینده (سفته)

بانک آینده سرمایه گذار این طرح است

ثبت نام  فعال است.

36 ماه

طرح فروش کالا با سفته

بانک سینا سرمایه گذار این طرح است.

ثبت نام فعال است .

24 ماه

طرح بالون (بلو بانک)

بانک سامان سرمایه گذار این طرح است

ثبت نام فعال است.

خرید اقساطی گوشی در فروشگاه موبایل 7 به این صورت است که ما با همکاری چهار شرکت بای چک ، بلو بانک، بانک آینده و لیزینگ اقدام به راه اندازی قابلیت خرید قسطی گوشی برای  شما عزیزان کرده ایم که در ادامه کامل به مزیت ها و معایب هر کدام می پردازیم.

سامانه بای چک یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات خرید اقساطی می باشد که فرآیند در بای چک به این صورت است که بعد از انتخاب گزینه آبی رنگ از بالای همین صفحه وارد ماشین حساب خرید اقساطی از بای چک می گردید بعد از محاسبه و انتخاب تعداد ماه و… از گزینه های بالای همان صفحه وارد بخشی جهت پر کردن اطلاعات می گردید که بعد از پر کردن اطلاعات حساب شما توسط بای چک بررسی و با پیامک میزان مبلغی که می توانید خرید اقساطی انجام دهید اعلام می گردد.

خیر، کاملا اختیاری است که انتخاب کنید با سفته می دهید یا چک یا حتی کسر از حقوق یعنی می توانید خرید اقساطی گوشی بدون چک انجام دهید.

خیر، نیازی به داشتن ضامن جهت خرید اقساطی ندارید و صرفا اعتبار و معدل حساب شما معیار می باشد.

بله این امکان برای سراسر کشور فراهم می باشد.

راهنمای خرید اقساطی

تیم پشتیبانی موبایل 7 آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

021-62702

بخش پشتیبانی موبایل 7 از ساعت 9 الی17

پشتیبانی موبایل 7
طراوت آینده

طرح طراوت بانک آینده چیست و فرایند آن به چه صورت است؟

طرح طراوت بانک آینده طرحیست اعتباری که امکان خرید اقساطی کالا را برای همه افراد فراهم میکند تا همگان بتوانند در قالب این طرح طراوت نسبت به خرید کالا از مجموعه موبایل7 که با مشارکت بانک آینده فعال شده است اقدام نمایند. درواقع فروشگاه موبایل هفت یکی از فروشگاه های طرف قرارداد با بانک آینده میباشد.

 

مرحله اول ثبت نام در طرح طراوت چگونه است؟

با مراجعه به سایت موبایل7 و صفحه اقساطی مدارک مورد نیاز را آپلود میکنید و اگر در بانک آینده حساب دارید معرفی کرده و اگر فاقد حساب بانک آینده میباشید میتوانید به صورت آنلاین حساب باز کنید پس از اینکه ثبت نام کامل و اعتبار سنجی شدید میتوانید برای خرید کالا اقدام فرمایید.

 

مبلغ اعتبار طرح طراوت به چه صورت است؟

اعتبار حداکثر تا سقف 100میلیون تومان و حداقل 20 میلیون تومان میباشد.

 

بازپرداخت در نظر گرفته شده در طرح طراوت چند ماه است؟

در حال حاضر اقساط تا 36 ماه می باشد.

 

محاسبه بازپرداخت اقساط به چه صورت است؟

  • 24ماه با نرخ 23 درصد سود.
  •  

حالا برای استفاده از طرح طراوت چه شرایطی لازم است؟

نداشتن چک برگشتی و بدهی بانکی

خوش حساب بودن مشتری

ارائه وثائق ذکر شده

 

طرح طراوت بانک آینده و مجموعه موبایل هفت با توجه به میزان اعتبار سنجی مشتریان شرایط ویژه ای در نظر گرفته است که اگر امتیاز اعتبار سنجی آن ها در رده A-B باشد نیاز به ضامن ندارد چه از طریق دسته چک اقدام کرده باشند و یا از طریق سفته و اگر امتیاز مشتریان در رده C-D باشد نیاز به ضامن میباشد.

وثاق مورد نیاز چیست؟

1- چک صیادی 2- سفته(فعلا غیر فعال است) 3-گروه C-D نیاز به ضامن

مدت زمان بهره مندی از اعتبار دریافت شده یک ماه میباشد این اعتبار فقط برای خرید کالا میباشد و برداشت نقدی آن امکان پذیر نمیباشد.

با طرح طراوت تمامی کالاهای موجود در بازار را در برندهای مختلف میتوانید به صورت اقساطی از مجموعه موبایل7 خریداری کنید کالاهای موجود عبارتند از گوشی موبایل، لوازم خانگی، کنسول بازی، تبلت، لپ تاپ، اسپیکر و انواع ساعت های هوشمند و هندزفری.

devices svgrepo com

شما می توانید در این طرح از گوشی موبایل، کنسول بازی، ساعت هوشمند تا لوازم خانگی را قسطی خریداری کنید حتی اگر کالای مورد نظر شما در سایت موجود نباشد.

بالون
BluBank
SamanBank

طرح بلو بانک سامان چیست و فرآیند آن به چه صورت است؟

مجموعه موبایل7 با مشارکت با بانک سامان امکان خرید اقساطی را برای کاربران فراهم کرده است بلو بانک( بانک سامان) طرحیست که به متقاضیان محترم  وام  خرید کالا اعطا میکند.

شرایط کلی ثبت نام اینگونه میباشد:

1- مشخص کردن مبلغ و شرایط بازپرداخت. 2- ثبت نام و ورود اطلاعات. 3- احراز هویت و اعتبار سنجی . 4- ارسال چک. 5- واریز وام.

 

سقف اعتبار این طرح چقدر میباشد؟

میزان اعتبار دریافتی شما براساس معدل حساب تا  50 میلیون تومان میباشد.

  • در ضمن این طرح نیاز   به ضامن ندارد.

 

مرحله ابتدایی ثبت نام به چه صورت است؟

در ابتدا قبل از آپلود مدارک نیاز به حساب بانک سامان میباشد درصورتی که حساب بانک سامان ندارید  میتوانید از طریق بلو بانک به صورت آنلاین حساب باز کنید و نیازی به مراجعه حضوری به بانک نیست.

 

وثائق مورد نیاز چه چیزی میباشد؟

چک صیادی(متعلق به کاربر باشد)

 

مدارک مورد نیاز برای اعتبار سنجی و ثبت نام چیست؟

1- تصویر صفحه اول شناسنامه 2-مشخصات توضیحات شناسنامه 3-تصویر پشت و روی کارت ملی جدید 4- مدارک سکونتی (سند ملکی-اجاره نامه) 5- تصویر چک و یکی از موارد فیش حقوقی/پرینت حساب و گواهی اشتغال

 

ضمانت های مورد نیاز :

یک فقره چک به عنوان ضمانت نیاز میباشد.

شرکت نوین اعتبار هوشمند پردیس (تاپ لند) یک شرکت دانش‌بنیان بوده که از سال 1399 شروع به فعالیت کرده است. به شماره ثبت 510136 است که از سال 1394 شروع به فعالیت کرده که دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره نیز می باشد. فرآیند در تاپ لند به این صورت است که شما با ورود به لینک بالای صفحه به رنگ آبی وارد یک صفحه می شوید که در آن قابلیت انتخاب تعداد ماه اقساط و مبلغ اقساط را دارا هستید پس از انتخاب شرایط بر روی افزودن به سبد خرید کلیک می کنید سپس پس از وارد کردن اطلاعات حساب و اعتبار شما توسط تاپ لند بررسی می گردد پس از انجام این فرآیند تاپ لند به شما یک کارت تخفیف ارائه می دهد با میلغ درخواستی که شما می توانید از این کارت برای خرید محصول با قیمت کارت و یا بخشی از مبلغ یک محصول استفاده کنید. هزینه اعتبار سنجی در تاپ لند مبلغ پانزده هزار تومان است که همان ابتدا باید پرداخت شود.

مجموعه موبایل7  طرح جدیدی به پلتفرم های اقساطی اضافه کرده  با نام طرح نسیبا . نسیبا طرحیست که امکان خرید اقساطی را برای همگان فراهم کرده  با مراجعه به سایت موبایل7 میتوانید در پلتفرم نسیبا و همچنین روش های دیگر اقساطی ثبت نام کرده و کالای مدنظر خود را بصورت اقساطی تهییه فرمایید.

سقف اعتبار طرح نسیبا چقدر میباشد؟

میزان اعتبار این طرح تا حداکثر  50 میلیون تومان میباشد.

باز پرداخت در نظر گرفته شده در طرح نسیبا چند ماه میباشد؟

درحال حاضر بازپرداخت اقساط 12 ماه میباشد.

میزان سود اقساط به چه صورت است؟

میزان سود در نظر گرفته شده  برای 12 ماه  24.9 درصد میباشد اما  شرایط ویژه ای برای مشتریان خوش حساب  از سمت مجموعه موبایل7 و نسیبا درنظر گرفته شده که اگر اقساط را در زمان تعیین شده و به موقع بپردازند و همچنین 5 نفر از دوستانشان را برای ثبت نام در این طرح معرفی کنند سود 24.9 درصد به 18 درصد کاهش پیدا میکند و مابه التفاوت سود به مشتری بازگردانده میشود.

وثائق مورد نیاز برای ثبت نام در طرح نسیبا چیست؟

یک فقره چک صیاد بنفش  معادل 120 درصد جمع اقساط نیاز میباشد.

با توجه به بالا رفتن نجومی قیمت های لوازم خانگی و گوشی موبایل شرایط خرید نقدی برای خیلی از افراد جامعه دشوار شده از این رو مجموعه موبایل7 با مشارکت و همکاری سازمان تأمین اجتماعی و بانک رفاه شرایط خرید اقساطی بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری بگیران را فراهم کرده است تا بازنشستگان عزیز بتوانند خرید خود را بابهترین و آسان ترین شرایط انجام دهند خرید اقساطی به منظور سهولت در پرداخت شما عزیزان میباشد و برای کسانی که توانایی پرداخت یکجای مبلغ را بدلیل تورم بالا ندارند و یا برای بودجه موردنظر برنامه ریزی های دیگری دارند به همین دلیل میتوانند بصورت اقساطی کالای خود را تهیه کنند.
روش های متعددی برای خرید اقساطی وجود دارد که در صفحه اقساطی موبایل7 تمامی این روش ها اطلاع رسانی شده معمولأ در خرید اقساطی داشتن یکی از این سه شرط الزامی میباشد:
داشتن چک معتبر
داشتن ضامن معتبر
پرداخت درصدی از مبلغ کالا به عنوان پیش پرداخت که باتوجه به شرایط مشتریان گرامی هر یک از این روش ها قابل اجرا میباشد.
اما طرح ویژه ی اقساطی که برای بازنشستگان تأمین اجتماعی فراهم کردیم به شرح زیر میباشد:
• آیا در طرح بازنشستگان تأمین اجتماعی نیاز به ارائه چک میباشد؟
خیر.در این طرح خبری از ارائه چک و یا سفته نیست.
• آیا معرفی ضامن الزامی است؟
خیر در روش بازنشستگان تأمین اجتماعی نیازی به معرفی ضامن ندارید و بدون ضامن نیز میتوانید خرید خود را انجام دهید.
• آیا نیاز به پرداخت درصدی از مبلغ کالا به عنوان پیش پرداخت میباشد؟
باید گفت بازنشستگان و مستمری بگیران عزیز میتوانند با کمترین پیش پرداخت کالای موردنظر خود را خریداری کنند.
افرادی که قصد خرید اقساطی از طریق این طرح ویژه را دارند ابتدا باید به سایت بانک رفاه مراجعه و ثبت نام کنند و از طریق سامانه بتا اعتباری داده میشود که این اعتبار بر اساس میزان حقوق دریافتی بازنشستگان عزیز مشخص می شود این اعتبار در واقع مقدار وام دریافتی شما برای خرید کالا میباشد پس از این مرحله شما باید مدارک مورد نیاز را در سایت موبایل7 آپلود کنید تا بتوانید کالا موردنظر خود را تهیه کنید.
این طرح به گونه ای ارائه شده که سن و سال و حوصله تمامی متقضیان را در نظر گرفته تا همه افراد بتوانند با آسان ترین روش و کمترین میزان بروکراسی اداری و یا به اصطلاح عامیانه کمترین میزان کاغذ بازی اقدام به ثبت سفارش و در نهایت خرید کالا از مجموعه موبایل هفت کنند.
از مزایای ویژه ی این طرح که موبایل هفت برای شما در نظر گرفته:اقساط بلند مدت با کمترین سود میباشد که سایت دارای محاسبه گر میباشد و میزان سود پرداختی بابت وام خرید کالا را به طور دقیق محاسبه می کند.
اقساط درنظر گرفته شده بصورت:

• اقساط 12 ماه

•حالا چه افرادی میتوانند از طرح بازنشستگان تأمین اجتماعی استفاده کنند؟
به زبان ساده بگوییم دسته اول افرادی هستند که حقوق خود را از تأمین اجتماعی دریافت میکنند حالا با هر میزان حقوق دریافتی.
اعتباری که در سامانه بتا به افراد داده میشود براساس میزان حقوق دریافتی افراد میباشد که حداکثر سقف آن 80 میلیون تومان می باشد.
دسته دوم که میتوانند از این طرح ویژه بهره ببرند مستمری بگیران هستند که خود این افراد به چند دسته تقسیم می شوند:
گروه اول کسانی هستند که همسرشان بازنشسته تأمین اجتماعی هستند اما در قید حیات نیستند و حقوق فرد فوت شده به همسر او می رسد.
گروه دوم افرادی هستند که فرد بازنشسته تأمین اجتماعی در قید حیات نمیباشند ولی فرزند دختر آن فرد ازدواج کرده و متارکه کرده دراین صورت میتوانند از مزایای حقوق فرد بازنشسته فوت شده استفاده کنند.
دسته دیگر شامل افرادی میشود که دارای معلولیت و از کار افتادگی میباشند و توانایی کار کردن و کسب درآمد ندارند این افراد نیز شامل دریافت مستمری می شوند به صورتی که والدین آن ها بازنشسته شده باشند و حقوق آن ها از طرف سازمان تأمین اجتماعی واریز شود.
یکی دیگر از مزایایی که مجموعه موبایل7 برای راحتی خرید شما و افرادی که ساکن تهران نیستند در نظر گرفته ثبت سفارش و خرید به صورت آنلاین است.محصولات و خدماتی که برای بازنشستگان تأمین اجتماعی در مجموعه موبایل7 در نظر گرفته شده بسیار متنوع است و با این شرایط عالی خرید اقساطی برای همه افراد امکان پذیر شده است.
شما امکان خرید اقساطی کالاهای زیر را دارید:
• خریداقساطی گوشی موبایل
• خریداقساطی کنسول بازی
• خرید اقساطی انواع ساعت هوشمند
• خرید اقساطی تبلت و لپ تاپ
• خرید اقساطی لوازم خانگی
تمامی محصولات گفته شده در مجموعه موبایل7 در همه برندهای شناخته شده موجود می باشد و شما عزیزان به راحتی و بدون هیچ محدودیت انتخابی میتوانید خرید اقساطی خود را انجام دهید.

امروزه اکثریت افراد جامعه به دنبال خرید اقساطی هستند تا خرید نقدی چون با شرایط اقتصادی جامعه که هر روزه قدرت خرید مردم کاهش پیدا میکند پس همه به دنبال راهی برای خرید آسان هستند که بتوانند کالای مدنظر خود را خریداری کرده و هزینه آن را در چند مرحله و بصورت طولانی مدت پرداخت کنند این روش را خرید اقساطی میگویند که شما ابتدا کالای خود را تحویل میگیرید و بعد در تعداد قسط های مشخص شده وجه آن را پرداخت می کنید با توجه به شرایط خیلی ها متوجه شدند که خرید اقساطی بسیار با صرفه تر از خرید نقدی و پرداخت یکجای وجه کالا میباشد ممکن است فرد بخواهد وجه موردنظر را برای کار دیگه ای برنامه ریزی کرده کند به همین علت ترجیح میدهند یه مقدار مبلغی را به عنوان پیش پرداخت بپردازند و مابقی آن را به صورت اقساطی پرداخت کنند. اما بعضی از افراد گمان میکنند که با خرید اقساطی باید سود زیادی پرداخت کنند و این موضوع باعث ضرر آن ها میشود اما اینطور نیست با بررسی های انجام شده ثابت شده با توجه به افزایش قیمت روز افزون کالاها نه تنها ضرر نمیکنید بلکه با بالا رفتن قیمت کالای شما سود هم میکنید درحالی که خیلی از افراد توان خرید بصورت نقدی را ندارند پس با خرید اقساطی میتوانند به نفع خود کار کنند.حال خرید اقساطی نیز شرایط خاصی دارد در اکثر مواقع برای خرید اقساطی نیاز به چک دارید اما ممکن است که خیلی از افراد دارای دسته چک نباشند:

این روزها خرید گوشی های هوشمند به دلیل بالا رفتن قیمت این نوع گوشی ها بسیار رایج شده است. برخی افراد فقط برای داشتن یک گوشی برند زیر بار اقساط سنگین ماهیانه می روند و برخی دیگر از سر نارچاری و در آمد کم. خرید اقساطی گوشی های هوشمند هم می تواند به صرفه باشد و هم نه. خرید یک گوشی برند با قیمت بسیار بالا با سود 15 الی 30 درصد به هیچ وجه به صرفه نیست اما خرید یک گوشی میان رده با قیمت مناسب و سود معقول به نفع خریدار می باشد.
راههای مختلفی برای خرد اقساطی گوشی های هوشمند وجود دارد. یکی از این راه‌های خرید از طریق باندلینگ است. باندلینگ یعنی قراردادی که اپراتورهای تلفن همراه با برخی تولید کنندگان گوشی های هوشمند می بندند و بسته ای شامل گوشی و سیمکارت به همراه میزان مشخصی از اعتبار(اینترنت، مکالمه و پیامک) را به صورت اقساط در اختیار مشترکین قرار می دهند. باندلینگ معامله ای سه سر سود است یعنی هم مشتری سود می کند، هم اپراتور و هم تولید کننده. در حال حاضر در ایران اپراتورهای ایرانسل و همراه اول فروش اقساطی به صورت باندلینگ دارند. روش دیگر خرید از فروشگاه های گوشی فروشی است. برای این خرید داشتن چک به نام خودتان کافی است و نیازی به ضامن ندارید.
به دلیل بالا رفتن ناگهانی قیمت گوشی های هوشمند خرید اقساطی این نوع گوشی ها در بازار رایج شده و در واقع می توان گفت کمتر کسی توانایی خرید یک گوشی هوشمند خوب و با کیفیت را به صورت نقد دارد. این بازار شرایط جالبی هم دارد. به این صورت که شما به هیچ سند و ضامنی برای ضمانت نیاز ندارید. تنها چیزی که لازم دارید چکی است که مال خودتان باشد. اگر فروشنده شما را بشناسد و از دوستانتان باشد حتی چک هم نیاز ندارید.
یکی دیگر از روش های خرید اقساطی موبایل باندلینگ می باشد. باندلینگ به این معناست که اپراتورهای تلفن همراه با یک یا چند شرکت تولید کننده ی موبایل های هوشمند قرار داد می بندند. در باندلینگ اپراتورها پکیج هایی که در نظر گرفته اند را با شرایط ویژه به مشتریان عرضه می کنند. در واقع بسته هایی شامل گوشی و سیمکارت به مشتری داده می شود و مشتری هزینه ی این بسته را به صورت قسطی پرداخت خواهد کرد. در این روش هر سه طرف سود می کنند یعنی هم اپراتور، هم شرکت تولید کننده و هم مشتری. مشتری موظف به رعایت تعهدات می باشد و پس از گذشت مدت مشخصی گوشی و سیمکارت آنلاک شده و به طور کامل در اختیار مشتری قرار می گیرند. در ادامه وضعیت فروش گوشی های قسطی از سوی اپراتورها را بررسی خواهیم کرد.

باندلینگ همراه اول
اولین اپراتور در ایران که اقدام به فروش گوشی های قسطی کرد همراه اول بود. این اپراتور کار خود را با کمپانی شیائومی شروع کرد و گوش های هوشمند شیائومی را در اقساط یکساله به مشترکین عرضه می کرد. همراه با این گوشی هوشمند سیمکارت هم به مشترک داده می شود که البته این سیمکارت دارای میزان مشخصی اعتبار است. این اعتبار شامل اینترنت، پیامک و مکالمه می باشد.

باندلینگ ایرانسل
دومین اپراتور فروش گوشی های هوشمند به صورت قسطی در ایران ایرانسل می باشد. ایرانسل گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج را به همراه سیمکارت دارای 15 گیگ اینترنت سه ماهه و 96 گیگ اینترنت یکساله عرضه می کند. برای پرداخت اقساط باید چک بدهید و این چک باید به نام خریدار باشد همچنین داشتن فیش حقوقی الزامی است.
دلیل اهمیت خرید اقساطی تلفن های هوشمند
برخی افراد فقط و فقط بخاطر داشتن گوشی برند زیر بار قسط های سنگین می روند. اما فروش اقساطی فقط مختص گوشی های برند و گران قیمت نیست. برخی گوشی های میان رده را نیز می توان به صورت قسطی خرید. البته لازم به ذکر است که خرید قسطی گوشی های میان رده بسیار به صرفه تر از گوشی های برند می باشد. گوشی های ارزان قیمت نیاز به پرداخت پیش قسط ندارند و می توانید از همان ابتدا گوشی را از دم قسط بردارید.

آیا خرید اقساطی تلفن همراه کار عاقلانه‌ای است؟
در این مورد همه چیز بستگی به خودتان دارد. برخی افراد به هیچ وجه تمایل ندارند زیر بار قسط بروند و برخی دیگر حاضرند برای داشتن یک گوشی برند به مدت طولانی قسط بدهند. قیمت گوشی های برند نیز تا حدی بالا رفته که کمتر کسی قادر است این مدل گوشی ها را به صورت نقد خریداری کند. برای همین چاره ای جز خرید قسطی نیست. مشکلی که در این مورد وجود دارد بالا بودن مبلغ اقساط است. اقساط برخی مدل ها بیش از یک میلیون تومان در ماه هستند و فشار زیادی به خریدار وارد می کنند.
اما همانطور که قبلا نیز بیان کردیم تمامی این موارد بستگی به خود خریدار دارد و هیچ فروشنده ای نمی تواند اجباری برای خرید گوشی گران قیمت به خریدار تحمیل کند. اما همه ی افراد هم به دنبال برند نیستند برخی افراد به دلیل درآمد کم مجبور به خرید قسطی گوشی می شوند. فرض کنید گوشی شما از دستتان می افتد و می شکند و تعمیرکاران موبایل هم می گویند که ارزش تعمیر کردن ندارد و یا دزد گوشی شما را می دزدد و شما پس انداز کافی برای خرید یک گوشی جدید را ندارید و درآمد ماهیانه تان نیز بسیار کم است. در این زمان مجبور به خرید گوشی به صورت اقساط هستید. در این شرایط خرید قسطی موبایل بسیار به صرف است.
به هر دلیلی که به دنبال خرید قسطی گوشی می روید به میزان سودی که فروشنده بابت قسط بندی از شما دریافت می کند توجه داشته باشید. شرایط ایده آل پرداخت 30 الی 50 درصد به عنوان پیش پرداخت و 15 درصد سود اقساط گوشی می باشد.
نکته: فروشگاه MO7 در خرید قسطی بهترین شرایط را به مشتریان ارائه می دهد تا با قیمت عالی و سود کم به دستگاه دیجیتالی مورد علاقه خود که شامل خرید تلفن هوشمند سامسونگ، تلفن هوشمند هوآوی و چندی دیگر می شود، دست پیدا کنند.

مجموعه موبایل7 با توجه به درخواست مکرر شما عزیزان شرایط خرید اقساطی با سفته و بدون پیش پرداخت را برای افرادی که فاقد دسته چک میباشند فراهم کرده است تا بتوانید با شرایط آسان کالای موردنظر خود را تهیه کنید.
پس خرید قسطی با سفته قابل توجه خیلی از افراد قرار گرفته چون با محدودترین شرایط و بدون ارائه چک میتوانند محصول خود را خریداری کنند.
حالا میخواهیم پاسخ سوالاتی که درباره خرید قسطی با سفته برای شما پیش می آید را بدهیم.

شما میتوانید محصولاتی مانند گوشی موبایل،لوازم خانگی،کنسول بازی،لپ تاپ،کامپیوتر،هدفون،هندزفری،تبلت و ساعت هوشمند را از مجموعه موبایل هفت به صورت قسطی خریداری کنید در ضمن همه ی کالاهای موجود در بازار با برند های شناخته شده و جدیدترین موبایل ها و کالاهای روز دنیا از نظر تکنولوژی در مجموعه موبایل هفت موجود و قابل خریداری میباشد.

مجموعه موبایل7 با مشارکت بانک رسالت شرایط خرید قسطی با سفته را برای شما فراهم کرده تا با گرفتن وام اقدام به خرید قسطی از مجموعه موبایل7 کنید.در ابتدا کسانی که قصد خرید دارند باید به سایت موبایل7 و صفحه اقساطی مراجعه کرده و به صورت آنلاین در بانک آینده حساب باز کنند و یا اگر حسابی در بانک آینده دارید حساب خود را معرفی کنید سپس بعد از ثبت نام و باز کردن حساب به شما اعتبار و یا اصطلاحأ وام داده میشود تا شما بتوانید کالای خود را ا زمجموعه موبایل 7 تهییه کنید مقدار این مبلغ 20 میلیون تومان میباشد و شما میتوانید تا سقف 20 میلیون تومان خرید فرمائید.

مدت زمان در نظر گرفته شده برای پرداخت اقساط 12 ماه میباشد و این مدت زمان بسیار مناسبی برای پرداخت قسط ها میباشد بدون اینکه فشاری روی فرد باشد تا حداکثر 12 ماه میتوانید قسط های خود را پرداخت کنید.

بله. اما درصد خیلی کم و نا چیزی را باید ابتدا به عنوان پیش پرداخت بپردازید به گونه ای در نظر گرفتیم که برای همه افراد امکان پذیر باشد و توانایی پرداخت را داشته باشند.

محاسبه گر در داخل سایت فعال میباشد و شما فقط باید مبلغ و تعداد ماه را وارد کنید تا محاسبه گر برای شما اقساط ماهیانه و پیش پرداخت را محاسبه نماید.
همه کالاهای گفته شده در مجموعه موبایل هفت در هر برندی که مدنظرتون هست موجود می باشد و شما میتوانید با سفته و کمترین پیش پرداخت کالای خود را خریداری کنید.

مجموعه موبایل ۷ با همکاری بانک گردشگری اقدام به پی ریزی طرح خرید اقساطی کالا به نام کالارسان کرده است در این طرح در مرحله اول افراد زیر دارای اولویت میباشند: بازنشستگان کشوری و لشکری، شاغلین به کار کشوری و لشکری کلیه وزارتخانه ها و اداره جات دولتی، کلیه شاغلین در وزارت آموزش و پرورش و بازنشستگان وزارت آموزش و پرورش شامل این طرح میشوند و به تدریج کلیه مشاغل از دولتی گرفته تا خصوصی و آزاد نیز به این طرح اضافه می گردند. این طرح از ۱۲ ماه ۲۴ ماه و ۳۶ ماه می باشد، مبلغ وام یکصد میلیون تومان با نرخ بانکی ۲۳ درصد میباشد.

طرح فوق داری پیش پرداخت میباشد. نکته مثبتی که باید در مورد طرح کالارسان گردشگری اعلام کنیم احتیاج به چک و سفته نمیباشد و فقط با نامه کسر از حقوق، مشتری محترم می تواند از مزایای این طرح استفاده کند از جمله کالاهایی که در این طرح قابلیت اقساطی کردن را دارا می باشد خرید اقساطی گوشی، خرید اقساطی کنسول بازی، خرید اقساطی لپ تاپ و خرید اقساطی کلیه کالاهای دیجیتال می باشد. فرآیند این پروسه حداکثر ۵ روز کاری می باشد و مجموعه موبایل ۷ تمام تلاش خود را میکند تا این زمان را نیز به حداقل برساند.

1,137 دیدگاه
  1. سلام من یه گوشی شیائومی پوکو 256 رم8یابالا میخوام بازنشسته هستم گواهی کسر از حقوق هم دارم سفته هم میخواهید میدم چک ندارم درخونم تحویل بدید ممنون میشم اکبند باشه فقط بگید مدارک اماده کنم 12 ملیون بیشتر نشه

  2. سلام.یمقدار کارداره تا ب وب سایت وصل بشی ولی میشه تقاضارا باطلاعشونرسان خوبه وعالی خسته نباشید خدمت همه عوامل.

    1. براساس شرایط قراردادی که بالون با ما انجام داده نوشته شده است

  3. سلام ، طرح سفته ، سایت سمتا که می روم و اعتبار سنجی مجدد انجام دادم ولی برای مراحل بعدی می گه به بانک مراجعه کنید؟! مگر نگفتید ثبت نام و درخواست غیرحضوری هست؟!

      1. با سلام و تشکر از کاری که انجام میدین و به فکر هموطنانی که نمیتونن هم هستید آیا به صورت اقساطی که مطرح کردید میشود تبلت گلکسی tab s8 اواترا که ۱۴ اینچ هست تهیه کرد ؟

    1. با سلام و وقت بخیر،
      کمترین درصد سود اعتبار حداقل ۱۰۰ تومن برای ۱۸/۲۴ ماهه کدوم طرح هستش!؟

      1. لطفا تماس بگیرید همکارانم در بخش پشتیبانی بر اساس شرایط شما راهنماییتون می کنند

  4. سلام.آیا خرید با سفته الکترونیکی احتیاج به ضامن داره.آیا اعتبارسنجی ملاک خرید با سفته است

  5. سلام.من آیا میتونم با سفته خرید اقساطی کنم.تو اعتبار سنجی c هستم با ۵۳۲ امتیاز.آیا خرید با سفته به اعتبارسنجی مربوط میشه یا خیر.میشه راهنماییم کنید

    1. سلام با مراجعه به دفترخانه می توانید تهیه کنید، فقط نکته ای که هست حتما ذکر کنید برای بانک آینده می خواهید

  6. سلام.تو طرح طراوت اون 42 تومن رو پرداخت مرحله دوم و سوم رو انجام دادم فقط اون پنچ تا فرم دانلود کنم بعدش چیکار کنم لطفاً راهنمایی کنید

    1. فرم هارو تکمیل کنید و تماس بگیرید همکاران ما در بخش پشتیبانی راهنماییتان می کنند

  7. با سلام
    بنده راننده اسنپ هستم. یعنی در واقع چک ندارم ولی سفته چرا
    ضامن هم دارم که بازنشسته کشوری هستند و از اقوام درجه ۲ می باشند.

    یک گوشی Xiaomi 12T Pro میخواستم که قیمتش بین ۳۵ تا ۴۰ میلیون هست. من کدوم طرح رو میتونم انتخاب کنم جهت اقساط ؟

    ممنون میشم راهنمایی کنید.

  8. سلام میخواستم یه گوشی سامسونگ اس ۱۰بگیرم قسطی ولی ضامن وچک فعلان بامانی واقعیت ندارم اگه چیزی مثل یه پروانه کسب سند ماشین میخواهی میزارم راهنمایی کنید ممنونتون میشم

  9. سلام وقت بخیر
    علت اختلاف 5 میلیونی یک مدل گوش داخل سایت شما با یک گوشی دیگه داخل سایت دیگه چی میتونه باشه علت چیه

  10. سلام وقت بخیر
    علت اختلاف 5 میلیونی یک مدل گوش داخل سایت شما با یک گوشی دیگه داخل سایت دیگه چی میتونه باشه

    1. سلام بعضی وقت ها قیمت ها اشتباه میخوره و اختلاف 5 میلیونی پیش میاد و لی در کل چون بانک یک ارگان رسمی هست تمام فاکتورها را با محاسبه 9 درصد مالیات ارزش افزوده محاسبه میکنند

  11. قانون رو ببین خدایا…….مثلا در افکار این طراحها که طرح گذاشتن چی میگذره؟؟؟ اصلا میدونن دهک اول یعنی چی؟ اصلا اطلاعی دارن از وضع اقتصادی اونا؟ این چیزها واقعا در اتاقهای فکر چندین هفته حتی طول میکشه تا طرح دستگیری از قشر ضعیف رو بدن اما چون تو اون حد نیستن بدونن قشر ضعیف یعنی چی!!! به خاطر اون دستگیری میزنن طرح رو ولی دستبرد زدن بهتر و اسم اصلی طرحها هست حرف اینه اگر واضح نیست اونیکه اینو میگه باید رجوع کنه به خودش تا حل کنه علت هم مکررا میگم به وضوح قابل هم دید و هم چرایئه این طرحها قابل حتی حس کردنه که: جایئکه دولتی،خصولتی،خصوصی و هرجای دگر میخواد کمک کنه به قشر ضعیف راحت و ساده با اعتبارسنجی که دستور و گفته خود بانک مرکزی هست ولی قانون کو و اگر هم هست بنداز بیرون کی عمل میکنه البته) ارگانهاوسازمانها و بانکها و………( وگرنه مردم تابع قانونند همیشه،،درهرحال سرنخ حرف خارج نشه از دستمون ادامه حرفم اینه که ساده اعتبار و میسنجه مدارک هویتی رو میگیره و راحت که هست سفته الکترونیک و تمام!!!!! مطمئنا مردم ضعیف هم با این کنش این طراحان واکنشی عالی نشون میدن دستشونو گرفتن اینا هم ب موقع حال میدن و تسویه،،،زمانیکه کار میکشه به چک،ی چک دیگر ضمانت،اعتبارسنجی،) قابل توجه هست برعکسه اعتبار سنجیرو میکنن که پایئن باشه ندن بالا باشه بدن ولی یه کوله پشتی هم وثیقه های دیگر)کارت ملی،شناسنامه تمام برگها،آدرس ب همراه سند منزل یا اجاره نامه جدید،عکس اتاقها لباسهای خونه و بیرون خونه ،جدول زدن ریش و غیره در هفته ووووووووو این جز چشم دوختن به جیب مردم نیست ولاغیر این دستگیری نیست دستبرد هست،اینارو اقساطی مدل هیچ جای دنیا نمیدن با اخلاقیات معنوی جور در نمیاد،بهرحال اینا چیری مکررا میگم سود آوری هنگفت برای خود و بدبختی و کم آوردن در ماههای بعد برای مردم قشر ضعیف هست و بس!!! ضمنا قشر ضعیفو اصلا آدم حساب نکردن البته به خیالشون چون کارمند از دهک ۵ب بالاست،،،)( این بانک آینده هم آخرش بانک فردای گذشته خواهد شد آخرش….والسلام علیکم)( چگونه شرح دهم لحظه لحظه خود را،،،،برای این همه نامردم زوال پرست)

    1. با سلام و احترام
      نظر شما کاملا محترم است و شرایط اقساطی ما توسط بانک ها و پلتفرم های سرمایه گذاری قانون گذاری می شود. به امید روزی که بتوانیم به ساده ترین حالت ممکن خرید اقساطی گوشی را برای تمام هموطنان فراهم آوریم

  12. سلام
    در حال حاضر اقساط با سفته هم دارید؟
    و اینکه برای دریافت تسهیلات داشتن کارت پایان خدمت الزامیه؟

    1. سلام با سفته خیر .برای بعضی از طرح ها نیاز هست بعضی از طرح ها نیاز به کارت پایان خدمت نیست

  13. سلام علیکم
    طرح کالا رسان چه زمانی فعال می‌شود؟
    الان نزدیم سه هفته هست نوشته شده “با توجه به پر شدن سقف بانک ثبت نام تا یک هفته آینده مقدور نمی باشد.
    ” اگر نمی‌شود مردم را مضحکه نکنید لطفا؛
    یک متن نوشتید و مردم هر هفته وارد میشن و با این متن روبه رو می‍‌شوند، خدا رو خوش نمیآد.

      1. سلام تو طرح طراوت بانک اینده سفته الکترونیکیشماره شناسنامه ملی ونام گیرنده وشماره تلفن ثابت وتاریخ سررسید چی باید بزنیم آدرس شمارو هم خاسته

  14. سلام خسته نباشین.ببخشین من تاحالا تو بانک آینده حساب بازنکردم.اگه امروز حساب بازکنم میتونم اعتبار خرید اقساطی رو بگیرم؟

  15. سلام وقتتون بخیر
    برای شرایط خرید با تامین اجتماعی با بانک رفاه ظرفیت تکمیل شده؟

      1. سلام پارسا جان لطف میکنی بگی چرا قیمت گچشی خا بالاتر از بازاره؟تو یه گوشی سامسونگ s22 حدود ۱۲تمن بالاتره

        1. من دسته چک دارم و تا به حال چک برگشتی هم نداشتم . ولی توی اعتیار سنجی چون تا به حال وام از بانکها نگرفتم به مشکل برمیخورم . لطفا راهنمایی کنید

          1. سلام و احترام از طرح هایی استفاده کنید که نیاز به اعتبار سنجی ندارد؟ و یا اینکه با شماره پشتیبانی تماس بگیرید تا همکارانم مشکلتان را برطرف کنند

    1. سلام من چک برگشتی ندارم،اما داداشم وام گرفته و وامشو نداده اعتبارم اومده E3.شدنیه که از این طریق لیتاپ بگیرم که بتونم کار کنم با سیستم یا که سر بذارم به بیابون فعلا

  16. سلام،خسته‌نباشید.من‌یه‌سوال‌داشتم‌و‌اونم‌این‌هستش‌که‌ایا‌من‌میتوانم‌بدونه‌پیش‌پرداخت‌وبا‌سفته‌یه‌گوشی‌تو‌قیمتایه‌نهایتاًتا‌۶تا۷‌مبلیون‌خرید‌کنم؟ممنون‌میشم‌پاسخ‌بدین.

    1. سلام دوست عزیز تعجب میکنم چون اینجا همش در حال تلفن پاسخ دادن هستند مگر خارج ار ساعت کاری باشه شماره تلفن هست 62702 021

  17. سلام وقتتون بخیر من اولین باره قصد دارم به صورت قسطی خرید کنم ، هم اکنون سرباز هستم و امروز هم بانک آینده حساب باز کردم ایا در اعتبار سنجی به مشکل میخورم یا مشکلی نداره؟

    سوال دوم اینکه اگه مشکلی نداره من میخواستم گوشی poco f4 gt ، ۲۵۶/۱۲ رو بخرم قیمتش حدود ۲۴ تومن امکانش هست بالایی پول رو پرداخت کنم و ۲۰ تومن رو قسطی پرداخت کنم؟

  18. سلام و خسته نباشید خدمت تیم موبایل 07
    من امروز بانک آینده حساب باز کردم و قصد خرید گوشی داشتم ،سرباز هستم و تا الان قسطی خرید نکردم میخواستم بدونم در اعتبار سنجی به مشکل میخورم یا خیر؟
    اگه مشکلی نیست گوشی موبایل poco f4 Gt با رام و حافظه ۲۵۶/۱۲ میخواستم که حدود ۲۴ تومنه میتونم بالایی پول رو پرداخت کنم و ۲۰ تومن رو به صورت اقساط واریز کنم یا خیر
    لطفا به هردو سوال من پاسخ بدهید

  19. امکان خرید گوشی زد فولد 3 256 کارکرده به صورت اقساطی هست ؟

    چون توی سایت نیست و عنوان کردین امکار خرید هست حتی اگه در سایت موجود نباشه
    چطوری باید خرید ؟

      1. ممنون از پاسختون
        حتما ثبت نام میکنم
        مجدد سوالم رو دقیقتر میپرسم برای اطمینان
        گوشی مد نظر من کارکرده توی دیوار موجوده
        امکانش هست به واسطه ی شما بشه خرید ؟

  20. امکان خرید گوشی زد فولد 3 256 کارکرده به صورت اقساطی هست ؟

    چون توی سایت نیست و عنوان کردین امکار خرید هست حتی اگه در سایت موجود نباشه …
    چطوری باید خرید ؟

    1. سلام بغیر از مبلغ ۴۲۷۰۰ تومن هیچ پولی بعنوان کارمزد و پیش پرداخت و مالیات ارزش افزوده و به هر اسم دیگری گرفته نمیشود

  21. سلام ببخشید بنده از هزار رتبه اعتباریم ۸۶۰ بود بدلیل عقب افتادن یک قسط ۳میلیونی به ۶۳۰تنزل کرده. آیا برای خرید مشکل ساز هست؟ 3 دسته چک صیادی بنفش تا نخورده از 3 بانک تراز اول کشور دارم یعنی صادرات. تجارت کشاورزی .تنها علت عدم پرداخت تک قسط که دیرکرد هم نداره و همیشه دیرکردشو پرداخت میکنم کشمکش بین بنده وبانکه که عمدأ بانک پاسارگاد تخلف کرده و قابل بیان نیست وآخرین قسط هم هست و نه شکایتی میتونن انجام بدن و بنده هم عمدأ تلافی میکنم وگرنه یک هفته ای بانک مرکزی قول دادن رتبه ۸۶۰ رو برگردونن به من.ممنونم

  22. با سلام
    به خدا سرکاری هست
    من دوبار درخواست دادم اما ببخشید هیچکی به هیچ جاش حساب نکرد
    فقط مردم را سرکار گذاشتید

    1. سلام از طریق سایت ثبت نام کنید و تماس بگیرید. پرسنل به طور مداوم در حال پاسخگویی هستند.شما ثبت نام انجام ندادید.

      1. با سلام
        کجای سایت باید ثبت نام کنم ؟؟
        همچین گزینه ای وجود نداره
        لطفا راهنمایی کنید

  23. سلام محاسبه گر اقساط برای سفته ۲۴ چجوریه؟یا ابنکه درصد سودش سالیانه چقدره؟

  24. سلام
    برای تامین اجتماعی باید حتما فرد خریدار خودش بازنشسته باشه یا میتونه از اعتبار بازنشسته دیگه استفاده کنه؟

  25. سلام بنده کارمند شرکت میهنم دوماهه استخدام شدم دسته چک هم ندارم میخواستم بدونم طرح سفته 24 باید ثبت نام کنم؟ بعد عرضم خدمتتون که مدارک ضامن چی لازمه؟ضامن کارمند میخواد؟

  26. من بازنشسته کشوری هستم بانک صادرات حقوق میگیرم میتونم وام بگیرم ممنون خسته نباشید

  27. سلام خسته نباشید ببخشید طرح حکمتتون آغاز شده ؟
    و اینکه برای خرید اقساطی میشه پیش پرداخت رو بیشتر داد و
    باقی مانده را قسط بندی کرد و با سود چند درصد باید پرداخت کرد ؟

  28. سلام خداقوت
    طرح تامین اجتماعی که فعال میشه؟
    نیاز ب پیش پرداخت و ضاامن داره؟؟

  29. با سلام من میخواستم برای گوشی ۲۰ تومن وام کالا مثلا فوری از بانک طرف قراردادتون بگیرم
    آینده
    بنا به دلایلی فعلا نمیتونم درب مغازمو باز کنم از شهری که توش مغازه دارم و آدماش و اینکه بازارش واقعا بده یا حساب دفتریایی که هیچ وقت جمع نشد به دنبال مغازه مناسب در سمنان میگردم فعلا مجبورم بازم بگردم تا اجاره مناسب پیدا کنم و یابا همکاری چیزی کار کنم اگه کسی پیدا بشه و توو این جستوجو ها و رفتو آمدها گوشیمو دزدیدند برای همین مجبورم وام بگیرم اما الان ۱ماها در مرحله اعتبار سنجی مونده.
    میخوام بدونم منیکه پروانه کسب تعمیرات تخصصی گوشی موبایل و تبلت. سخت افزار نرم افزار دارم و تو شهرمون در حرفم کسی هستم که بدبختانه برای اجره ها و پوله پیش های سنگین فعلا باید بگردم تا یک جارو پیدا کنم. باید این همه کارمو عقب بندازن؟ مثلا ۱ تومن تو ماه خیلیه که از این اعتبار سنجی رد نمیشه؟
    واقعا نمیدونم چی بگم.
    یک دلیله دیگه که این تصمیمو گرفتم ان بودکه با گوشیم کار میکردم خودش قصطاشو میداد
    اما متاصفانه انگار همه چیز برام لغو شده تو این کشور که نباید منه مثلا مهندس این باشه زندگیم

    ممنونم از تیمتون بابت اینکه باز کاره تعدادی از مردم ایرانو راه میندازین واقعا خیلی ها داشتن گوشی های پایین رده دست دوم هم براشون خیلی با ارزشه. تا دلتبخواد از این مشتریا داشتمو مجانی کارشونو انجام دادم.
    کاره ارزشمندی میکنید که هوای هموطناتونو دارید
    درود بر شما و تیمتون. موفق و پیروز باشید

  30. سلام
    ببخشید بنده38ساله متاهل دارای دو فرزند هستم.خودم گوشی هانر5x و خانمم گوشی p8lite داریم، میخوایم اینارو بدیم دوتا گوشی جدید شیائومی بگیریم.
    اما متاسفانه ضامن نداریم اما سفته هر مبلغ حتی ده بیست برابر کل مبلغ خریدمون و یا سند خونمون که مسکن مهر دوخوابه در صدرا شهر شیراز هست و فیش حقوقی رو برای ضمانت.داریم .
    می تونیم از سه طریقی قسطی گوشی هامون ازتون بخریم؟
    14سال با آبرو ازدواج کردیم. و بدحساب هم مطلقا نیستیم.
    تو رو خدا کمک کنید بتونیم .

  31. سلام
    بنده در قسمت خرید اقساطی گزینه سفته24 را انتخاب کردم، می خواستم بپرسم حالا باید چکار کنم؟ ضامنم می خواد؟پیش پرداخت 19400 تومان تسهیلات، چقدره؟نمیشه زودتر کار ها را انجام داد، چون نوشیتید 14 روز کاری،که زودتر موبایل را خرید؟

  32. سلام
    من بازنشسته تامین اجتماعی هستم
    لز بانک ملی حقوق می.یرم
    چطور میتونم خرید اقساطی انجام بدم
    اعتبار سنجی شما فقط بانک رفاهه در صورتیکه خیلی باز نشسته ها از بانک ملی حقوق می گیرن
    باتشکر

  33. چرا اینقدر گرون زدین گوشی هارو چخبره؟ راحت راحت ۲ میلیون ۳ میلیون رو اس ۲۲ اولترا کشیدین روش

      1. سلام..چون گوشی شرایطی میدین قیمتا اینقدر بالاست؟ خب سودشو میگیرن.. برای گارانتی معتبر هیچکس گوشی رو دو سه میلیون بالاتر نمیده گوشی که قیمتش ۱۸ تومنه..اینجا ۲۱۵۰۰ زده..مردم احتیاج دارند دیگه سو استفاده نکنین..صدتا استارتاپ لند تک هست که فقط با یه چک اعتبار میدن بعضیا با سفته..ممنون

        1. سلام همه چی برمیگرده به سرمایه گذار این سود داخل جیب ما نمیره ما فقط فروشنده کالا هستیم.با این نرخ تورم 50 درصدی سرمایه گذارها خودداری میکنند از سرمایه گذاری یا مجبور به درصد سود بالا میباشند.

  34. سلام وققتون بخیر
    من بیش از 2 هفته ست مدارکم برای تامین اجتماعی فرستادم از هفته قبل هر روز یا هر دو روز میگید امروز فردا تماس میگیرم ! هنوز هیچ خبری نشده که !
    اگر امکان پذیر نیست خبر بدین تکلیفمون بدونیم اخه

  35. سلام مندو روزه فرم برای خرید اقساطی مستمری بگیران تامین اجتماعی پر کردم می خواستم بدونم چند روز طول میکشه تا تماس بگیرن با من ؟

  36. سلام وقت بخیر ببخشین من از طریق قسمت تامین اجتماعی تو خرید اقساطی ثبت نام کردم و تو بخش سامانه بتا رفاه هم فروشگاه فروغ گلسا رو انتخاب کردم و کلیه مدارک مورد نیازم فرستادم ولی هنوز پیامکی یا تماسی با بنده گرفته نشده میشه مشکل بنده رو حل کنید

  37. سلام
    بنده فرهنگیان هستم میخواستم بدونم با فیش حقوقی گوشی اپل بردارم،ماهیانه قسط اون چقدر میشه
    گوشی اپل۱۳

  38. سلام ببخشید من چک و سفته ندارم چطوری میتونم قسطی خرید کنم ضامن هم ندارم اقساطی میشه خرید؟

    1. دریافت سفته به آسانی از بانکی که در آن حساب دارید امکان پذیر است (حتی فروشندگان روزنامه نیز می فروشند)

  39. سلام وقت بخیر.من قصد خرید با بای چک را دارم و اعتبار سنجی شدم ولی درصدی که روی مبلغی که میخریم و مبلغ قسط نمیدونم چنده.در واقع محاسبه گر ندیدم

    1. سلام ببخشید بابت تاخیر در پاسخگویی ثبت نام بکنبد هیچ هزینه ای نداره تایید شدید زنگ بزنید براتون محاسبه میشه چون واقعا حجم تماس ها بالاست بیشترین وقت رو بابت تاییدی ها میزارن

  40. من حالا باید چیکار کنم گوشی من رو به چه قیمتی میخواید که من بهتون بدم میخوام بدونم که چقدر دیگه بدم که پول poco x3 pro رم ۸ و حافظه ۲۵۶ گیگ کامل بشه

  41. سلام وقت بخیر گزینه خریداقساطی با سفته دقیقا کی فعال می شه الان ۱ هفته می شه که غیر فعال شده

  42. سلام خوب هستین سلامتین شرایت اقساتی سختی داری برای کسانی که چک دارن هست برای کسانی که توانای جسمانی ندارن و هیچ درامدی ندارن و کسی کمک قستی نمیکنه که یه گوشی سالم خریداری کند که فقط ۳.۸۰۰.۰۰۰ تومن هست بگیرن و فقط پول یارانه دارند میشود از شماره ملی و کد پستی و اسم اصلی و غیره گرفت با شماره کارت ملی راحت میشه شخص پیداکرد وسن اصلی و تاریخ تولد اصلی این ها باعس میشه فحمید که شخص راست گو هست یانه و اگر میشه سود محسول هن کم کنید مثل زیر ۱۰ میلیون ۱% سود . و ۲۰ میلیون ۲% سود بگیرید باز هم سود بالا بده وحرام هست چرا همون قد پول قست بندی کنید تا بدون سود پرداخت کنه و خیالش راحت باشه هیچ گونه استرس پرداختی نداشته باشه

          1. سلام قربان وقتتون بخیر میخواستم بدونم گوشی فقط با پیش پرداخت دارید؟

    1. سلام و وقت بخیر.
      دوست عزیز امکان خرید اقساطی با حکمت کارت برای پی اس ۵ امکان پذیر هست یا خیر؟
      چون سقف رو ۲۰ میلیون زدید ؟
      ممنونم

      1. سلام وقت بخیر گزینه خرید اقساطی با سفته ۱ ماه میشه که غیرفعاله، قصد ندارین فعالش کنین؟

  43. سلام من میخوام یه گوشی شیامی نوت ۱۱پرو بخرم بابام حقوق بگیره از بنیاد شهید و امور ایثارگران
    چک ندارن میتونم بجای چک سفته با فیش حقوقی بدم ؟
    ممنون از تیم پشتیبانی‌

  44. سلام و وقتتون بخیر
    من می خوام از وام 40 میلیونی شما بهره مند بشم و چک هم ندارم امکانش هست با سفته بتونم این مبلغ رو وام بگیرم

  45. سلام من خرید اقساط ۲۴ ماهه با چک صیادی ثبت نام کردم سقف تسهیلاتو زده ۴۰ میلیون من اشتباه زدم ۲۵ میلیون امکانش هس تغییرش بدم واینکه گوشی ایفون ۱۳ مینی ۵۱۲ گیگ تک سیم رنگ سفید یا نقره ای موجود دارین ؟ ممنون میشم جواب بدین

  46. سلام بنده گردش حسابم خوبه یه گوشی 7 تومنی با سفته و 4 ماهه میخام تسویه کنم شرایط چطوری میشه ؟؟؟؟؟

    1. سلام من پدرم بازنشسته هست تامین اجتماعی میتونه ب عنوان ضامن استفاده کرد یا نیاز نیست و اینکه تا سقف چقدر میتونم گوشی بگیرم حقیقتا من راننده تاکسی هستم و ماهی ۱۵۰۰ میتونم برگردونم خواستم ببینم با این تفاسیر میتونم ازتون گوشی بگیرم یا ن ممنون

  47. سلام قربان برای ثبت نام رجوع کردم تلفن ثابت میخواد بعلاوه یک مورد دیگر که یادم نیست که بنده تلفن ثابت ندارم از ثبت نامم جلوگیری صد با شماره ۰۲۱۶۲۷۰۲ تماس بگیرم یا جنابعالی جواب مرحمت میکنین

    1. سلام به جای تلفن ثابت میتونین همون شماره موبایل خودتون رو وارد کنید با شماره 02162702 هم تماس بگیرین راهنماییتون میکنن.

    1. سلام ارز ادب.خسته نباشید 1.صفته رو باید حضوذی بیاریم یا چجوریه داستانش .بعد صبت نام گوشی ارسال میکنید؟؟؟؟

      1. سلام بله بعد از تایید شدن ثبت نامتون گوشی ارسال میشه . واسه اطلاعات بیشتر با شماره 02162702 تماس بگیرین تا کامل راهنماییتون کنن

    1. سلام تعویض گوشی داریم ولی برای همه ی مدل ها نیست . میتونید با شماره 02166171930 تماس بگیرین همکارای بخش تعویض راهنماییت کنن

        1. سلام بله درست هست .تمام توضیحات تو قسمت خرید اقساط گوشی داده شده که میتونید از شرایط مد نظر خودتون استفاده کنید.

    1. بله .با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  48. سلام گوشی ردمی نوت10پرو128با6گیگ رم توسایتتون ندارین معلوم نیست تاچندوقت طول میکشه که موجودبشه؟

    1. سلام فعلا رم 6 این محصول فقط 64 گیگش موجود هست معلوم نیست کی موجود بشه موجودی ها و قیمت ها به روز هستن هم میتونین از داخل سایت مشاهده کنین هم با شماره 62702 تماس بگیرین برای استعلام موجودی

  49. سلام من چک ندارم میتونم با کارت یارانه ومعشیتی بگیرم بقیه شو هر چی که ماند 12ماهه تسویه کنم

    1. سلام باید حسابی رو وارد کنید که گردش مالی نسبتا خوبی داشته باشه .در ضمن هم با چک میتونین اقساط خرید کنین هم با سفته فقط یک حساب نسبتا خوب میخواد

    2. سلام؛خرید با حکمت کارت مثل بای چک و تاپلند نیاز به تایید اعتبار و ثبت نام داره؟ یا حضوری و آنی میشه خرید کرد؟

      1. سلام بله خرید با حکمت کارت نیاز به ثبت نام و تایید اعتبار توسط خوده مجموعه حکمت کارت رو داره

  50. ببخشیدمثلااگرتوکارتمون پول ۲۰۰۰۰۰۰۰تومان گردش کرده باشد.لازم شرایط اقساط گوشی هستم یانه

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    2. سلام من دوتا گوشی میخوام میتونم با سفته خرید کنم شما چه روشی پیشنهاد میدین برا دریافت وام

  51. سلام
    من میخوام یه دونه آیفون 13 پرو بگیرم
    ولی 15 سالمه حقوق دارم ماهیانه دو و نیم میلیون
    آیا میتوانم از بای چک قسطی بگیرم؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  52. سلام من نه چک دارم نه سفته و نه در امد دولتی دارم شغلم ازاده مخوام یه گوشی بردارم حدود ۴ میلیون هست قیمتش من نصفشو چطوری بدم و بقیه اش رو چطوری بدم ممنون می شم جواب بدین

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  53. سلام بنده صادق کمال زئی هستم ازسیستان وبلوچستان میخواستم بدونم قیمت گوشی پوکوx3پرو256گیگ درفروش اقساطی شما چقدراست وآیا خرید روباید ازهمین سایت انجام داد
    ممنون

    1. سلام قیمتها همونیه که داخل سایت هست.بله داخل سایت به قسمت خرید اقساط گوشی مراجعه کنید و فرم ثبت نام رو کامل بفرمایید. برای اطلاعات بیشتر با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن.

  54. سلام وقتتون بخیر شما هنوزم خرید قسطی گوشی با حکمت کارت رو دارین؟ چون من هر جا میپرسم میگن نیست… خواهش میکنم جواب بدین

    1. سلام بله داریم با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  55. سلام وقت بخیر, سایت تاپلند از دسترس خارج شده, من کارای مدارک و ارسال مدارکو کردم الان خواستم یرم تو سایت پیگیری کنم نشد

    1. سلام .بله به دلیل برخی مشکلات سایت تاپلند تا 1400/08/02 در دسترس نیست و بعد از این تاریخ میتونین مراجعه کنین و پیگیریتون رو انجام بدید

  56. سلام خسته نباشید.ببخشیدمن یه راننده اسنپ وانت تواصفهانم.میخواستم خدمتتون عرض کنم هم واسه کارم هم واسه تحصیل پسرم احتیاج به یه گوشی دارم.یه گوشی درحدنوت10شیائومی.یه تومنم میتونم پیش بدم ماهی هم تقریبایه تومن میتونم بدم.فقط چک ندارم سفته میتونم بدم.اگرامکانش هست توروخداکمکم کنیدازکاروتحصیل پسرم افتادم.ممنون

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  57. سلام یه گوشی ردمی 9t میخوام نصف پول الان میدم بقیه اقساطی تا سه ماه
    چه مراحلی راباید تی کنم

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  58. سلام. گوشی آ12 شرایطش چجوریه شرایط خریدش؟
    بدون چک و ضامن و پیش پرداخت ؟ قسطش ماهی چقدره؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام گوشی p 40 در بازار موجود نیست به علت تحریم گوگل موجود نیست.

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  59. سلام وقت بخیر آقا الان من چک ندارم چطور مشه خرید کنم فید فقط مخصوص چک هستش برام باز نمیکنه

    1. باید صبر کنین تا تایید اعتبار بشین که بتونین خرید کنین.

  60. سلام.من سامسونگ اس20پلاس میخوام ولی تو سایت موجود نیستش.چیکار باید کرد؟؟؟لطفا پاسخ بدید.تشکر

    1. اگر ثبت نام کنید و تایید اعتبار بشید در صورت وجود دیوایس مذکور در بازار این دستگاه براتون موجود خواهد شد.

  61. سلام برای ثبت نام از سون قسطی فیش حقوقی و چک کافیه یا سوابق بیمه و کارکرد حساب هم میخوایید؟

  62. بعد از دریافت وام از هر کدوم از روش های موجود , اعتبار چگونه اختصاص میابه و اگه رنگ گوشی مورد نظر موجود نباشه تا کی قابل استفاده س ؟

    1. برای خرید قسطی گوشی به شما یک کد داده میشه که میتونین با اون کد از سایت خرید کنین اعتبار این کد 20 روز میباشه.

  63. سلام ببخشید بنده در سامانه های بای چک حسابی ندارم ولی چک دستی دارم میشه بیام حضوری خرید کنم؟

  64. سلام من یه سوال داشتم من میخوام یه گوشی ازتون بخرم و اینکه میتونم پیش پرداختش بدم ولی اقساطشو باید از حقوق سربازیم بردارن که جدیدا حقوقمون بالای 1میلیو شده سوال من اینه اگه گردش حساب بگیرم میتونم ازتون خرید کنم؟ برام خیلی مهمه لطفا جواب بدین🙏🙏🙏🙏

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش فروش اقساط گوشی راهنماییتون کنن

  65. سلام اوقاتتون خوش. من گوشی موبایل شیایومی پوکو ام تری یا سامسونگ آ دوازده 128 گیگ میخوام. الان موجود دارید؟ قیمتش چقدره؟ چقدر باید پیش پرداختیم و مقدار و مدت پرداخت اقساط چقدره؟ ممنونم از راهنمایی صبورانه شما

    1. سلام خدمت دوست عزیز
      برای اطلاعات کامل و دقیق می توانید با شماره 02162702 تماس بگیرید

    2. سلام ممنون . قیمت گوشی ها داخل سایت موجوده ولی برای اطلاعات بیشتر در مورد خرید قسطی گوشی با شماره 02162702 تماس بگیرین.

  66. اگه یه گوشی 6/5 میلیونی بخواهیم چقدر سود میکشید روش و اینکه
    تا چند ماه هست و همه مدل گوشی دارین

    1. هر گوشی که در داخل بازار موجود باشه رو میتونین از ما قسطی دریافت کنین .برای اطلاعات به بخش فروش اقساط گوشی داخل سایت مراجعه کنین یا با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  67. سلام خسته نباشید ببخشید من گوشی شیائومی پوکو ایکس تیری پرو میخوام از دم قسط یا اگر پیش پرداخت هم بخواین میدم فقط چطوری میتونم قسطی بگیرم؟

  68. سلام وقت بخیر ، در چه سایتی گوشی هایه موجود در فروشگاه بای چک رو ببینیم به همراه قیمت روز ، مثلا سامسونگ نوت 8 یا 9

    1. مجموعه بایچک فقط به شما اعتبار اختصاص میدن گوشی نمیفروشن .برای دیدن قیمت گوشی ها به سایت mo7.ir مراجعه کنین.

  69. با سلام . میشه بدون پول پیش و یا با حداقل پول پیش از شما گوشی اقساطی خرید؟آخه اونطور که گفتید یک چهارم باید بعنوان پول پیش پرداخت بشه.میشه لطفا اگه امکانش هست پاسخگو باشید.تشکر

    1. بسته به تعداد ماه های اقساط، می توانید 6 ماه یک جک 4 ماه یک چک 3 ماه یک چک 2 ماه یک چک و هرماه چک پرداخت کنید به انتخاب خودتون

  70. سلام من میخواستم گوشی شیائومی poco m3 128 گیگ بخرم ولی شاغل نیستم مادرم میخواد مستمری بگیر هستش که اون برام میگیره، میشه با کسر از حقوق هم بگیریم یا حتما باید سفته بگیریم؟

    1. باید صفر تا صد فرم رو به نام مادرتون پر کنید و همچنین بای چک در کنار کسر از حقوق سفته هم دریافت میکنه ازتون

    2. سلام متاسفانه فعلا شرایط خرید قسطی گوشی با فیش حقوقی رو نداریم .

  71. سلام وقت بخیر
    میخواستم 30 م تومن وام بگیرم و تا 5 میلیون پیش بدم جمعا 35 م تومن اپل میخواستم بخرم از کدوم شرکت میتونم با این شرایط خرید قسطی انجام بدم ، چک و سفته یا کسر از حقوق هر سه شرایط هم اوکی هستش
    سپاس

    1. سلام از طریق بای چک اقدام کنید فقط اینکه بای چک یک چهارم پیش پرداخت دریافت میکنه ازتون

    2. سلام میتونین تو بای چک ثبت نام خودتون رو انجام بدین.

  72. سلام وقت بخیر آیا شرایط نمایندگی و همکاری هم براتون مقدور هست مثلا ما برای مشتری های خودمون در سایت شما با شرایط شما ومورد تایید شما ثبت نام کنیم
    لطفا جواب رو به ایمیل م بفرستید

    1. سلام بله .لطفابا شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارا راهنماییتون کنن

  73. سلام شب بخیر خواستم بپرسم من پیش پرداخت ندارم
    و از شرایط فقط سفته رو دارم میخوام اقساط 24 ماهه رو بگیرم امکان پذیر هست و اینکه من ساکن اهواز هستم فروش غیر حضوری دارین؟!

    1. متاسفانه بدون پیش پرداخت و با سفته سقف خریدتون مبلغ ده میلیون تومان و سقف بازپرداخت هم 12 ماه هست

  74. سلام
    ببخشید ما بدون چک وضامن میتونیم قسطی خرید کنیم با سفته میشه سفته را خودتون تهیه میکنید
    باتشکر

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام بعد از این که ثبت نام کردید و تایید اعتبار شدید میتونید حضوری هم تشریف بیارید

    1. سلام با شماره 02166171930 تماس بگیرین همکارای بخش فروش راهنماییتون کنن

  75. سلام خسته نباشین.من چک برگشتی نداشتم تا الان .آدم خوش حسابی هستم.سوالم اینه حتما باید رقم گردش سه ماه آخر حساب باید عدد درشتی باشه؟چون من گردش آنچنانی نداشتم تا الان و فقط مبالغ ناچیزی رد و بل شده از حسابم

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام هر دو گوشی هایی که نام بردید بسیار قدیمی هستن و فقط بصورت کارکرده در بازار موجودند

  76. سلام وقت بخیر من دوتا گوشی آیفون میخواستم مجموعا 50 تومان میشود میخواستم خرید با سفته انجام بدهم امکان خرید تا این حد می باشد؟

    1. متاسفانه با سفته فقط تا حد 10 میلیون میتونین خرید کنید.

    1. میتونین یکی از شرایط اقساط را انتخاب کنید و ثبت نام کنید بعد و گوشی مد نظر خودتون رو خرید کنید.

    2. سلام دوست عزیز من شرایطشو ندارم چک بدم ندخودم دارم نه اطرافیانم اما بخایدسفته بیشترهم میدم بعدم واس خواهرم میخام بگیرم دزدیدن گوشیشوچندروزه پیش
      الان اگ امکان خرید دارم البته با بالاترین تایم پرداخت اقساط
      لطف کنید بگید چ کاری بایدانجام بدم ممنون میشم راهنمایی و کمکم کنید ممنون

      1. سلام آقا حامد متاسفانه شرایط بانک هست دست ما نیست و یک فقره چک را میخواهند

  77. سلام
    من میخواهم یک فروشگاه فروش مبایل قسطی تو شهر ستان بزنم آیا میشه با فروشگاه شما همکاری کرد

  78. سلام وقتتون بخیر من حدودا ۳ ماهه جایی مشغول به کار هستم و فیش و معدل حسابم فکر نمیکنم به اون حدی که مدنظرتونه برسه میخواستم بدونم امکان ارائه خدمات هست با شرایط من ؟
    سفته میتونم بدم اما دسته چک ندارم

    1. سلام
      هیچ موردی نداره میتونید داخل بای چک ثبت نام کنید اگر مورد تایید قرار نگرفت از طریق ضامن خرید کنید

  79. سلام و خسته نباشین
    بنده دوتا گوشی میخواستم.شیاموی ردمی9پرو با شیاموی ردمی 9معمولی.میخواستم برام مشخص کنین ک چقد باید اول بدم و ماهی برا جفتش چقد باید قسط بدم.ممنون میشم راهنماییم کنین
    با تشکر

    1. باسلام و احترام
      وارد پلتفرم بای چک یا ایران قسطی شوید فرم را پر کنید تاییدیه براتون ارسال شه بعد همکارا باهاتون تماس میگیرند

  80. سلام وقت بخیر . محاسبه گر اقساط بای چک رو پیدا نکردم داخل سایتتون . الان قصد خرید poco x3 به قیمت 000’380’6 دارم

    و یک چهارم این مبلغ 000″595″1 تومان میباشد الان قیمت هر قسط به مدت 12 ماه و 24 ماه چه میزان میشود؟

  81. سلام دوتا گوشی میخوام دونه ای 4تا5حدود6میلیون نقد پرداخت میکنم دسته چک ندارم ولی 14ساله مغازه دار هستم ماهی 700تومن میتونم قسط بدم آیا امکان خرید هست

  82. سلام من یک گوشی poco x3می خواستم حافضه۶۴رم۶ولی ناوک نداریم من می خوام در دوقسط همه پولو بدم اگه میشه

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  83. درود وقت بخیر. ببخشید میخواستم بپرسم خرید گوشی باضمانت سفته امکانپذر است ی خیر؟ باتشکر لطفا پاسخ بدین ممنون.

  84. سلام وقت بخیر
    قبلا یه سایت اقساط داشتید به اسم لندو که نه چک میخواست نه سفته و نهد کسرازحقوق اما الان نیست
    دیگه نمیذاریدش؟؟؟؟

    1. با سلام و احترام
      شما وقتی میخواهید خرید اقساطی انجام بدید باید یه مدرکی به عنوان ضمانت بگذارید لندو هم مثل شرکت های دیگر هم چک میخواست هم سفته که ما فعلا با لندو قطع همکاری کردیم

  85. سلام خسته نباشید
    من اهوازم و میخاستم یه 12 mini آیفون بردارم
    درضمن سرباز هستم و با حقوق سربازی میخاستم قسطاشو پرداخت کنم
    شما چه راهی پیشنهاد میکنید

    1. با سلام
      اقساط ما برای تمامی شهر ها است وارد قسمت خرید اقساطی شوید وثبت درخواستتون رو انجام بدید بعد از تایید اعتبار مدل مد نظرتون رو موجود میکنیم

  86. با سلام عذر خواهم شهر سکونتم یکی از شهرستانهایه مشهده نیشابورم آیا امکان خرید وجود داره؟

    1. با سلام
      اقساط ما برای تمامی شهر ها است وارد قسمت خرید اقساطی شوید وثبت درخواستتون رو انجام بدید بعد از تایید اعتبار مدل مد نظرتون رو موجود میکنیم

  87. سلام من تاییده خرید اقساطی رو از بای چک دریافت کردم حالا s20fe میخوام چیکار باید بکنم

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  88. سلام من ۱ میلیون پول دارم مال اصفهان هستم و خیلی احتیاج به یه گوشی دارم لطفا کمک ‌کنید و سفته دارم ۰۹۳۶۱۹۷۲۱۹۸

  89. سلام اگه من یک گوشی شیائومی نوت ۸ بخرم ماهی چقدر باید قسط رو پرداخت کنم اخه بابام یه کار گر ساده هست که میره سر میدون ما هم سه تا بچه هستیم با یک گوشی الان فقط من میتونم درس بخونم دوتای دیگه به خاطر من اصلا نتونستن درس بخونن منم دانشجوی حوزه علمیه هستم وبرادرانم قرار بود یکیشون بره یازدهم بخونه واون یکی ششم اما به خاطر نیود گوشی نتونستن امسال رو درس بخونن ما هم نتونستیم گوشی بخریم اخه این گوشیی که الان دست منه من پنج سال پیش خریدم

    1. با سلام دوست عزیز
      وارد قسمت خرید اقساطی شوید وثبت درخواستتون رو انجام بدید بعد از تایید اعتبار با شما تماس گرفته میشود

  90. سلام ببخشید معدل حساب ۶ ماه من ۴ میلیون هست.میتونم گوشی ۸ میلیونی اقساطی با سفته بخرم ؟

    1. با سلام
      بله میتوانید با سفته هم خریدتون را انجام بدید
      وارد قسمت خرید اقساطی شوید وثبت درخواستتون رو انجام بدید بعد از تایید اعتبار با شما تماس گرفته میشود

  91. سلام من قبلا” از طریق سایت قسطی کلاب از بای چک۲بار خرید کردم و همین ۲ماه پیشم یه خرید کردم الان بازم باید ثبت نام کنم تو این سایت که الان شما معرفی کردین ممنون میشم پاسخ بدین

    1. با سلام بله امکانش است ابتدا باید وارد قسمت خرید اقساطی شوید وثبت درخواستتون رو انجام بدید بعد از تایید اعتبار با شما تماس گرفته میشود

  92. سلا من گوشی شیامی نوت۹ با ظرفیت ۱۲۸ میخواستم و پرداخت یک میلیون پیش پرداخت ماهی چقدر باد پول بدم و میتوانم شماره کارت داشته باشم پول واریز کنم و شماره تماس برای اطلاع دادن ریختن پول

    1. با سلام
      وارد قسمت خرید اقساطی شوید و شرکت بای چک را انتخاب کنید وثبت درخواستتون رو انجام بدید بعد از تایید اعتبار با شما تماس گرفته میشود

  93. ببخشید من گوشی شیامی نوت ۹ معمولی پرو نه چقدر باید پیش پرداخت بدم و بعد میشود شماره کارت داشته باشم و پول قسط بدم

    1. با سلام
      یک چهارم از مبلغ کل گوشی را پیش پرداخت میدهید
      ابتدا وارد قسمت خرید اقساطی شوید وثبت درخواستتون رو انجام بدید بعد از تایید اعتبار با شما تماس گرفته میشود

  94. سلام خسته نباشيد ميگم اون ٣درصد كارمزد ماهانه چجوري حساب ميشه ؟يعني ٣درصد مبلغ كل گوشي يا ٣درصد مبلغ اقساط؟

    1. با سلام
      وارد قسمت خرید اقساطی شوید وثبت درخواستتون رو انجام بدید بعد از تایید اعتبار با شما تماس گرفته میشود

  95. باسلام و خسته نباشید برای خرید ایفن 11,128گیگ ،چقاگر بخوایم 24ماهه باشه یا 6ماه چقدر باید بپردازیم ماهیانه؟؟؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. داخل سایت بعضی گوشی ها وجود دارن .ولی هر گوشی که داخل بازار باشه رو میتونین با شرایط اقساط خرید کنین

  96. با سلام متاسفانه ایران رنتر اصلا اعتبار نمیده من چندین بار تلاش کردم اما همش خطای زیر بهم میده
    هم‌اکنون ثبت سفارش از این فروشگاه امکان‌پذیر نیست.

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  97. سلام.ببخشید من میخوام با سفته وبدون پیش پرداخت گوشی بخرم.میشه راهنمای کنید اینم شماره همراهم۰۹۹۰۰۱۹۰۱۱۴

  98. سلام ببخشید برای سفارش باید چه کاری انجام بدیم اگه میشه کامل توضیح دهید ممنون از لطفتون اگه باید به ادرسی برام ادرس رو بدید لطفا اگه هم داخل گوگل هست لینک رو بدید ممنون

  99. سلام
    ببخشید من الان میخوام شش ماهه بگیرم از بای چک ولی احتنمالا تا آخر سه ما تسفیه کنم ولی محض اطمینان 6 ماهه درخواست میدم میخوام بدونم اینطوری ممکنه درصد سودم کمتر بشه؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. با سلام
      اول شما از طریق سایت ثبت درخواست کنید تایید اعتبار که شدید میتونید حضوری تشریف بیارید

  100. سلام ببخشید اگه گردش حساب زیاد نباشه ماهی 2 3 میلیون باشه میشه گوشی با مبلغ 20 تومان گرفت نصف مبلغم پیش پرداخت بدیم

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  101. سلام خسته نباشید. من شاغلم کلا حقوقم دو میلیون میخام مامانمو خوشحال کنم یه گوشی حدود سه میلیونی واسش بخرم چون موبایلش خرابه. میخام اولش دو میلیون بدم بعد دو ماهو با ماهی پونصد بدم با سودش ماهی چقدر میشه؟ بعد من اصن چک ندارم چیکار کنم! میشه یکم بهم راحت بگیرید من واقعا دختر خوش حسابو با وجدانیم. تهرانم. با تشکر

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  102. سلام من از خرید کلا منصرف شدم الان حساب کابری ساختم اما هر کاری میکردم که وارد حساب کاربری بشم لغو سفارش کنم نمیشه لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارا راهنماییتون کنن

  103. سلام من شاغل هستم میخام گوشی سامسونگ مدل a20بخرم پیش پرداخت ندارم نه چک دارم فقط پدرم بازنشسته ولی میتونم کسری حقوق بگیرم قیمت گوشی چندهست شرایطش به چه صورت هست.میتونم تلفنی باشماصحبت کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  104. سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بپرسم من یه گوشی میخوام قیمتش ۹میلیون هست وباسفته میخوام اعتباربگیرم ۴میلیون هم میتونم پیش پرداخت بدم ولی مشگل اینجاست من گردش حسابم زیاد نیست وبیشتر پول نقد دستمه تاتوحسابم میشه راهنماییم کنید ممنون میشم

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  105. سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم ببینم واسه خرید یه گوشی ۸میلیونی من نصفشو میتونم پیش پرداخت بدم گردش حسابم زیاد بالانیست چون اکثرا پول دستمه تاتوحسابم میشه باضمانت سفته خرید کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  106. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر من میخوام از شرکتتون خرید کنم ولی متاسفانه من نه چکی دارم نه ضامنی و نه سفته دارم میخوام بدونم ایا من با اینکه هیچ کدام از اینهارو ندارم میتوانم خرید کنم با تشکر از شرکتتون اهنگری از ساری

    1. سفته رو که میتونین از تمام بانک ها و دکه های روزنامه فروشی بدون مشکل دریافت کنین

  107. با سلام
    من میخواستم از طریق بای چک اقساطی خرید کنم اما توانایی پرداخت پیش پرداخت رو ندارم آیا راهی هست که درصد کمتری از پیش پرداخت رو بدم؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  108. سلام خسته نباشید یه سوال داشتم امکانش هست که تو خرید اقساطی با بای چک پیش پرداخت ندیم یا حدا قل مبلغ کمتری پیش پرداخت کنیم؟

    1. خیر از طریق بای چک خود سیستم حساب میکنه و دست ما نیست

  109. سلام میخواستم بدونم که ایرانرنتر برنامه است اگه برنامه است از کجا باید دانلود کنیم چون خودم میخوام گوشی بخرم نمیدونم چیکار باید انجام بدم لطفا راهنمایی کنید

  110. من چک دارم ولی برگشتی داره میشه از طریقه سفته گوشی بگیرم.بعد گردشه چا حسابی باید بگیرم من که کارمند نیستم یه کارگر سادم.حقوق سابت ندارم که گردش حساب داشته باشم.

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  111. سلام.چجوری باید گوشی خرید کنم.من نمیدونم چجوری باید از اینجا درخواست گوشی بدم.چون خیلی گوشی لازم دارم.

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  112. سلام خسته نباشید من کارگرسادم چک ندارم اگه گوشی سامسونگ نوت8s بخوام آیاباسفته میتونم خرید کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  113. سلام خسته نباشید من کارگرسادم چک ندارم اگه گوشی سامسونگ نوت8s بخوام آیا امکان داره و اگه موجودنباشه موجودمیکنین و آیاباسفته میتونم خرید کنم ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  114. ببخشید من تو اعتبار سنجی اولی برای دوتا گوشی رد شدم دیروز زنگ زدم گفتم یک گوشی بردارم چی اونطوری میشع گفتن عکساتونو اپلود کنین الان نتیجش چی شد هیچ مشکلی هم تو پرداخت اقساط ندارم

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  115. سلام خسته نباشید من کارگرسادم اگه گوشی بخوام کلاقسطی باشه و یک چهارم پول گوشی ک فرموده بودی نداشته باشم راهی هست و بعد من چک ندارم میتونم سفته بگیرم ممنون میشم راهنماییم کنیدبایدچکارکنم و کجا ثبت نام کنم واسه خرید گوشی

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  116. 1-سلام برای خرید از راه بای چک گفته شده مبلغ سود 3% ماهیانه هست یا سالیانه؟ 2- خرید باید حتما از فروشگاه شما باشد؟ ممنون از راهنمایی شما

    1. با سلام
      سود 3درصد برای هرماه است. برای اطلاع بیشتر میتونید با فروشگاه تماس بگیرید همکارا راهنماییتون کنن.

  117. سلام من بخوام سامسونگ A21Sبخرم با فیش حقوقی چقد باید اول بدم بعد چقد از بای چک برای اقساط بگیرم میشه بگید دقیقا میشه من اول هزینه کمتری بدم قسطارو بیشتر کنید

    1. با سلام شما ثبت درخواستتون رو انجام بدید
      تایید که شدید تماس بگیرید راهنماییتون میکنن

  118. سلام و خسته نباشید
    گوشی مورد نظرمون رو اگر موجود نداشتین موجود میشه یا نه ؟ و اگر بله به چه صورت اطلاع پیدا کنیم ؟
    و چقدر زمان میبره تا موجود بشه .
    اگر دو گوشی با مدل های مختلف بخواهیم امکان خرید قسطی وجود دارد ؟ خرید با فیش حقوقی بازنشسته ؟
    ممنون از شما

    1. با سلام با دفتر تماس بگیرید مدلهای مورد نظرتون رو بفرمایید همکارا قیمت میدن بهتون

  119. سلام خسته نباشید .۱-بای چک بابت ضمانت سود جداگانه می گیرد و شما جدا؟ مثال یک گوشی دم قسط ۹۰۰۰۰۰۰۰تومانی ۲۴ ماهه کلا چند رد میاد ۲ – کسر از حقوق توسط مبلغ قسط کم نی شه و خود حسابداری اداره واریز می کنه یا مثل بقیه باید مقدارقسط تا زمان برداشت در حساب بماند .

    1. با سلام بای چک روی اقساط از شما سود میگیرد
      و ما فقط یک درصد کم روی مبلغ خود گوشی سود میگیریم

  120. سلام،چند سوال داشتم اگر امکانش هست پاسخ دهید.ممنون.
    برای خرید های حدودا ۵-۶ میلیون تومان حداقل معدل حساب یا )گردش حسب(چه مقدار باید باشید،همچین برای برای خرید های بالای 6 میلیون به چه شکل.
    دوم،برای کسانی که حقوق ماهیانه شان ۳ میلیون تومان هست،امکان خرید اقساط از طریق سفته هست(گوشی های تو رنج،۵-۶)میلیون تومان.
    منظورتان از عکس روی کارت ملی رو داشته باشید چیست؟
    ایا میتوان از روی کارت ملی و مدارک عکس گرفت و ارسال کرد،یا باید اسکن گرفته شود.
    این جور که من متوجه شدم،پرینت سه ماه گردش حساب را نمیخواهید،معدل این سه ماه را میخواهید،درسته؟
    سوم،برای دریافت سفته،رسید داده می شود.
    چهارم،بعد از اتمام اقساط سفته بازگردانده می شود.
    ببخشید که پرچونگی کردم،اخه روم نمیشد این همه سوال رو تلفنی بپرسم.ممنونم

    1. با سلام
      اعتبار سنجی و تایید اعتبار شما از طریق بای چک انجام میشود و برای اطلاع بیشتر میتونید با خودشون تماس بگیرید.
      و درضمن اینکه مدارکتون هم با دوربین گوشیتون میتونین عکس بگیرید اپلود کنید احتیاج به اسکن نیست. بله خرید از طریق بای چک معدل احتیاج هست نه گردش حساب.
      بله رسید هم بهتون داده میشود

  121. سلام من یه کارم طوریه که فقط پول نقد میگیرم و گردش حساب ندارم و چک ندارم بدم میتونم گوشی بگیرم از سایتتون؟ چجوری در امدم ماهی حدود3میلیون هست میشه راهنمایی کنید چجوری باید اقدام کنم

  122. ببخشید من پدرم بازنشسته تامین اجتماعی است میتونم با کزاز حقوق یا سفته قسطی خرید کنم

    1. باسلام بله
      برای اقساط از طریق سایت ثبت درخواست کنید شرایط هم کامل داخل سایت هست

    2. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. باسلام
      برای اقساط از طریق سایت ثبت درخواست کنید شرایط هم کامل داخل سایت هست

  123. سلام میگم میشه گوشی مدلA71یا51خرید کنم یعنی قسطی ماه ۲۰۰یا ۲۵۰هزار تومان خرید کنم

    1. سلام
      بله برای اقساط از طریق سایت ثبت درخواست کنید شرایط هم کامل داخل سایت هست

    1. باسلام
      برای اقساط از طریق سایت ثبت درخواست کنید شرایط هم کامل داخل سایت هست

  124. سلام من معدل سه ماهه اخير حسابم شده نزديك دو ميليون ميتونم گوشی A11باقيمت چهار میلیون بگیرم

    1. با سلام
      لطف بفرمایید از طریق سایت ثبت درخواست کنید اول تایید اعتبار که شدید میتونید خریدتون رو انجام بدید

  125. سلام من توبای چک ثبت نام کردم الان باوجود دادن همه مدارک تاییدم نکردن برای خرید گوشی A11 ميخواستم بدونم مشكل كجاست چرا تایید نشدم ،؟من میخواستم باسفته ومیانگین ومعدل حسابم که به گفته کارمند بانک خیلی قویه یه گوشی A11 بخرم.كه قيمتش توى سايت موبايل سون 4.000,000میلیون تومان هستش.الان من باید یک چهارم قیمت گوشی رو بپردازم که شرایط رو قبول کردم بقیه اش هم قسط بندی میشه .؟الان نمیدونم باوجودمعدل حساب قوی چرا تاییدم نکردن ،من یه کارگر ساده ساختمانی هستم محل کار مشخصی ندارم بخاطر دوتا دخترم میخواستم یه گوشی تهیه کنم برای برنامه شادکه درس بخونند توروخدا کمکم کنید زندگی واسه ما کارگرها خیلی سخت شده توروقران به ماکمک کنید؟ممنون از لطفتون.

    1. با سلام
      تایید اعتبار و اعتبار سنجی از طریق بای چک انجام میشه و متاسفانه دست ما نیست
      لطفا با شماره ۰۲۱۸۸۶۴۱۹۶۵ تماس بگیرید راهنماییتون میکنن

  126. سلام،من تا سقف 6میلیون از نظر ایران رنتر میتونم قسطی خرید کنم،چند روز هستش هر کاری میکنم نمیتونم مراحلشو انجام بدم،گوشی انتخاب میکنم،سفارشمو ثبت میکنم و بعد از این قسمت هر چقدر تلاش میکنم باز همین صفحه میاد

  127. سلام من گوشی شیامی نوت9 پرو میخوام 5 میلیون اول میدم بقیشو 45 روز بعد میدم
    در اینصورت شرایط چطوریه؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  128. سلام خسته تباشيد من خريد يك گوشی A11ثبت کردم میخوام قسطی بردارم وسفته بدم توشهرستانم هستم گوشی با این شرایط تحویل میدید یانه ممنونم منتظر پاسخ شما هستم

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  129. سلام.وقت بخیر.من میخوام گوشی خریداری بکنم.ولی نمیدونم به چه صورت باید اینکارو انجام بدم.میشه کمک کنین چجوری میتونم از قیمت ها و اقساط ماهیانه و نوع خرید اطلاع پیدا کنم؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  130. سلام عابر بانک به نام خانم من هست ولی من حقوقی که میگیرم به حساب خانمم واریز میشه آیا میشه بازم به نام خودم ثبت نام‌ کنم؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  131. سلام ماشین حساب سایت را پیدا نکردم جهت حساب کردن تعداد اقساظ و غیره لطفا لینکش را بفرستین

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  132. سلام خسته نباشید ، بنده میخوام از فروشگاهتون گوشی نوت۹پرو خرید کنم ، فقط یه سوال دارم اینکه میشه ۶ میلیونش رو از طریق ایرانرنتر اقساط کنم و مابقیش رو نقدا پرداخت کنم ؟ در اصل گوشی رو از شما نقد برمیدارم و اقساط اون ۶ میلیون رو فقط پرداخت میکنم

  133. سلام وقت بخیر من میخوام یه گوشی که نزدیک ۶،۷ملیون هستو با سفته بخرم ولی تو حسابمم بیشتر از هشت ملیون نیست

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  134. سلام با عرض ادب :ببخشید چطور می توانیم سفته وتصویر شناسنامه کارت ملی وگردش حساب بانکی رو ارسال کنیم ممنون می شم راهنمایی بفرمایید

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. بله تمام گوشی های موجود در بازار با گارانتی معتبر عرضه میشه

  135. سلام من چند سوال دارم؟
    ۱ در تهران چه مناطقی نمایندگی دارین
    ۲ قیمت قسطی گوشی سامسونگ گلکسی m31 چنده
    ۳ ماهی چند قسط باید بدیم
    ۴ در منطقه ۲۲ نمایندگی دارین یا نزدیک تر

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  136. سلام ی گوشی شیاومی نوت9 می‌خوام چقدر باید پیش پرداخت بدم راستی توبجنورد هم نمایندگی دارین

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  137. سلام
    ببخشيد ميشه مثلا براي خريد يه گوشي ٥ تومني
    از ايران رنتر ٢/٥ كارت بگيريم
    ٢/٥ هم خودمون بديم
    چون خودم ٢/٥ دارم
    ميخوام اون مقدار كه كم هست و از ايران رنتر استفاده كنم
    مرسي

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  138. باسلام وخسته نباشیدمن چندتاگوشی ولوازم جانبی گذاشتم توموردعلاقه هام بااین که سبدم خالیه ولی هرکدام روکه انتخاب میکنم یه سره پیغام میزنه گزینه های محصول روانتخاب کنین ممنون میشم رسیدگی کنین

  139. سلام من میتونم بیشتر از یک چهارم قیمت گوشی رو پرداخت کنم اگر این طور بشه میتونم قیمت قسط هارو کم کنم؟؟
    با تشکر

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارا راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  140. سلام.ببخشید من خودم ساکن شهرستانم ولی خواهرم ساکن تهرانه میخام از طریق ایران رنتر خرید کنم و شهر مارو ساپورت نمیکنه امکانش هست آدرس منزل خواهرم رو بدم در سایت؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  141. سلام
    ممنون از سایت و پیج خوبتون
    خواستم ببینم ایفون ایکس اس مکس شرایط اقساط ۱۸ ماهش چجوریه
    پیش پرداخت هم ۱۰ تومن دارم
    اقساطش حدودا ماهی چند میشه

    1. سلام ممنون با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  142. سلام ببخشید برای خرید اقساطی هم میشه حضوری اقدام کرد؟؟
    اگه امکانش نیست میشه بعد از تحویل گوشی پولو واریز کنیم؟؟
    و اینکه ضمانتی وجود داره اینکه گوشی ای که تحویل میگیریم سالم باشه؟؟
    ببخشید ممنون میشم جوابمو بدید

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام من توبای چک ثبت نام کردم تاییدم نکردند باوجود فرستادن مدارک ومعدل حساب خوب نمیدونم چرا تایید نشدم شما بگید معدل سه ماهه اخیر من شده دو میلیون تومان کمه خداییش کمه؟ دلیل ردشدنم چیه خواهش میکنم کمکم کنید دوتا دختر دارم گوشی ندارن برای برنامه شاد درس بخونند من گوشی A11أنتخاب كردم قيمتش چهارتومانه یه تومانش رواول بایدبدم بقیه اشم قسطی که همه شرایط رو قبول کردم .لطفأ پیگیری کنید جوابم رو زودتر بدهید

      1. با سلام
        تایید اعتبار و اعتبار سنجی از طریق بای چک انجام میشه و متاسفانه دست ما نیست
        لطفا با شماره 02188641965 تماس بگیرید راهنماییتون میکنن

  143. باسلام چک دوماهه با استعلام سفید و با پیشپرداخت سه میلیونی قبول میکنین چک هم مبلغش سه میلیونه

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  144. باسلام و خسته نباشید یه سوال داشتم ازتون
    من سوپر مارکت دارم ولی خب حسابه مغازه به اسمه بابا هستش وطبیعتا من گردش حسابی ندارم وخوب چکم ندارم میتونم بدون اینکه پدرم متوجه بشه براش گوشی بخرم. اخه شهریور ماه تولدشه و میخوام غافل گیرش کنم. فقط من چک ندارم ولی تو قسط دادن مشکلی ندارم. یه تومن هم میتونم پیش بدم. ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. با سلام
      برای خرید اقساطی میتوانین از شرکت های لندو (ایرانرنتر) و بای چک استفاده کنید که شرایط اقساطی در این صفحه به طور کامل توضیح داده شده است.

  145. باسلام اگه گوشی تعدادبالا بخواهیم مثلا۲۰عدد اقساط هم میدید،البته گوشی های اندروید ارزان که اذیت نکنه

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  146. با سلام وخسته نباشید
    ایا میشه بدونه ضامن وچک از شما گوشی خرید من هیچ کدوم ندارم میتونم از شما خرید کنم
    اگه باسفته بشه سفته میدم میتونم

    اگه میشه اشما ممنونم

    خیلی ازشما ممنونم

  147. سلام من کارمند شهرداری هستم فیش حقوقی من ۸ملیون هست کسر هم میتونم بدم چک ندارم ولی سفته یا کسر حقوق فیش حقوقی گواهی اشتغال میتونم بدم میتونم گوشی بگیرم

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  148. سلام نمایندگی اهواز دارید؟ آدرس و شماره لطف کنید
    09160102169 اگر مقدور هست به شماره ی من بفرستید

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارا راهنماییتون کنن

  149. سلام ،مثلا یه گوشی چهار ملیون پونصدی بخوام بخرم از ایران رنتر،،،پیش پرداخت اول ،همون خرید کارت اعتباری که انلاین بایدپول بزنیم یا چی؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  150. با سلام و خسته نباشید،یه سوال داشتم،
    آیا این شرایط خرید اقساطی برای اتباع دارای کارت آمایش هم امکانپذیر هست؟

  151. یه گوشی a30سامسونگ میخوام ۲وتومن پیش میدم بقیه هم صفته میدم ماهی ۵۰۰هم قسط امکانش هست؟جائئ هست اقصاتی بده

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  152. یه گوشی a30سامسونگ میخوام ۲وتومن پیش میدم بقیه هم صفته میدم ماهی ۵۰۰هم قسط امکانش هست؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  153. سلام ببخشید من میخوام مدارکم و بفرسم و ثبت نام کنم و گوشی رو سفارش بدم لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  154. سلام من یه گوشی میخوام واسه تولد دوستم دستمم خالی ک نقد بخرم ولی قسطی میخوام با یه شرایط خوب بیکارم ولی قراره از شنبه مشغول کار بشم قول میدم قسط رو بدم حتما فقط میتونم سفته بدم امکانش هست

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سفته رو که میتونید بدون مشکل از بانک یا دکه های روزنامه فروشی تهیه کنید

  155. سلام ببخشید من چک وسفته ندارم رو یه مغازه کار میکنم حقوق ماهیانه میگیرم میتونم اقدام کنم برا گوشی

    1. سفته رو که میتونید بدون مشکل از بانک یا دکه های روزنامه فروشی تهیه کنید

  156. سلام من تاییدیه بای چک برام اومده چقدر طول میکشه خریدم انجام بشه با همکارتون حرف زدم یه شماره واتساپ داد گفت کد ملی بفرست دیگه جوای نداد

    1. اگه تایید شدید 1 میتونین تشریف بیارین وگوشیتونو تحویل بگیرین

    1. دفتر مرکزی: تهران، خیابان حافط، ساختمان مینا، طبق 4 واحد 18
      شو روم: تهران، خیابان جمهوری، پاساژ چارسو، طبقه اول، پلاک c5
      خط ویژه 62702 021
      بله موجوده

  157. سلام میخواستم گوشی آیفون 8 خرید کنم اقساطی ولی چک ندارم با سفته خرید کنم شرایطش چجوره کمک کنید

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  158. سلام من میخوام یه گوشیه سامسونگه a70 بگیرم بصورت اقساط حقوقه ماهیانم ماهی ۶۰۰۰۰۰۰ تومن با حدود ۳ تومن درامده مازاد.میشه راهنماییم کنید که بتونم راحت خرید کنم.ممنونم.

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  159. سلام من تازه وارد بازار کار شدم و داخل شرکت تولیدی کار میکنم و هنوز هیچ حقوقی دریافت نکردم و سابقه گردش حساب ندارم چون تازه وارد کار شدم میخواستم ببینم فردی با شرایط من میتونه با سفته خرید قسطی انجام بده؟؟؟؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  160. با سلام
    شماره تماس از نمیاندگی هاتون در اصفهان دارین
    بنده میخوام حضوری خریداری کنم

  161. با سلام من اگه بخوام گوشی honor play رو خریداری کنم که قیمتش ۴ میلیون هست باید پیش پرداخت بدم؟

    1. با سلام
      اگر بخواهید از شرکت ایرانرنتر استفاده کنید نیازی به پیش پرداخت نیست ولی شهرهای کمتری رو پوشش میده ولی شرکت بای چک نیاز به پیش پرداخت دارد

  162. سلام. ببخشید من لندو ثبت نام کردم. میگن فقط یکشنبه ها فروش اقساطی دارن درسته؟ و اینکه چطور میشه سقف اعتبار خرید رو بالا برد. بیشتر از 6 میلیون نمیشه اعتبار گرفت. ممنون

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  163. گوشی سامسونگ a30sمیخوام چک ندارم. اما پیش پرداخت تا یک و ۳۰۰میتونم بدم……کی بهم اطلاع میدید؟؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  164. سلام
    اعتبار بای چک دارم. چطور باید خرید انجام بدم و اینکه سامسونگ s10 پلاس میخواستم که موجود ندارین

    1. با سلام
      وقتی تایید اعتبار شدین بین ساعات 2 تا 3 با شرکت تماس بگیرین هماهنگی رو انجام بدین
      اگر محصولی داخل ساخت نیست برای شما که اعتبار بای چک دارین محصول مورد نظرتون رو براتون فراهم میکنیم

  165. سلام خسته نباشید
    ببخشید نه چک دارم نه سفته نه میتونم مبلغی و به عنوان پیش پرداخت کنم میخواستم مبلغ گوشی رو توی ایرا رنتر تو دوازده ماه تقسیم یکسان کنم و بدم
    ایا بااین شرایط میتونم موبایل samsung Ao1 بخرمممممم؟؟؟؟؟

  166. سلام چ جوری باید خرید کرد؟ حضوری؟ اینجا جایی نیست ک بخوام آنلاین خرید کنم. آیفون x میخواستم

  167. سلام و خسته نباشید دو سوال داشتم یکیش نوت۹ اس رم ۶ کی میاد؟
    سوال بعدی روش خرید قسطی گوشی

  168. سلام . ببخشید ایا امکان داره قبل از خرید کارت اعتباری محصولات رو ببینیم و قیمت اونارو برسی کنیم که بدانیم کارت چقدری باید بخریم؟

  169. سلام خسته نباشید
    خیلی از گوشی های سامسونگ و…. واسه خرید موجود نیست تو انبارتون. لطفا گوشیgalaxsy m20 64g رو موجود کنید.
    تشکر

  170. سلام خسته نباشید. من در حال حاضر ساکن ایلام هستم نمیدونم واسه خرید چجوری میتونم اقدام کنم، خودتون تو سایت بزودی برای تمام نقاط کشور، این بزودی چقدر طول میکشه؟

  171. سلام عرض میکنم خدمت پشتیبانی همه روز کار و زحمت کش موبایل 7 عذر میخوام بنده با 700 هزارتومان پیش پرداخت و گردش حساب پایین میتونم یه گوشی 5 تومنی بگیرم؟

  172. سلام . من هم دسته چک دارم هم گواهی اشتغال بکار . نیاز به گوشی هوشمندی دارم که حافظه ی داخلیش بالا باشه و قیمت مناسبی داشته باشه و در عین حال فیک نباشه … خیلی زود . اگر امکان تماس با بنده و یا بلعکس وجود داره راهنمائی کنید . (پیش نخواد)

  173. سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم منکه دانشجو هستم و هیچ حقوق ثبت شده ای ندارم و فقط با شغل آزاد یاهمون کارگری پول در میارم و ن چک و ن سفته ای دارم که بخوام گرو بذارم پیش پرداخت هم ندارم اما میتونم قسطهامو پرداخت کنم یه گوشی معیوب ازکار افتاده دارم که چون دانشجو هستم بدرد کار دانشجوییم نمیخوره و به یه گوشی بهتر نیاز دارم میخواستم ببینم میتونم با این شرایط بدم یه گوشی قسطی بردارم لطفا جواب بدید ممنونم

  174. سلام ایران رنتر عالیه تنها مشکل وضعف اینه که امتیاز میزاره خوب بیاد ببین دلیل دیر پرداخت کردن چیه ولی کسی مثل خودم با تاخیر سه چهار روز بود اون سال گذشته بدترین سال زندگیم بود دیگه هم نمیشه ازشون خرید کرد

  175. و ی سوال دیگ هم داشتم ازتون. گردش حسابم چندان زیاد نبوده. کلا تو این 3ماه شاید 3میلیون باشه مشکلی نداره؟
    و اینکه من برای آپلود عکس کارت ملی و شناسممو ببرم اسکن کنم بریزم تو فلش از تو سیستم آپلود کنم مشکلی نداره؟

  176. سلام من گوشی A50 میخواستم ۴۰% هم اول پرداخت میکنم سفته هم میدم فقط دوروزه میخوام دستم باشه امکانش هست ؟

  177. سلام من گوشی htc u11 رو میخوام قیمتش 4700000 میباشو اگر 4000000 تومان نشو نقدا پرداخت کنم میشه او 700 هزار رو اقساطی بدم البته فیش حقوق دارم

  178. سلام وقت بخیر بنده گوشی redmi k30 pro zoom 5g میخواستم احیانا اگر موجود دارید یا قراره بیارید به بنده لطفا اطلاع یدین..بنده شاید دسترسی به خوندن جواب در این بخش نباشم

  179. سلام..ببخشید میشه راهنمایی کنین .با کارت یارانه میشه خرید کرد ماهی دویست و بیست تومن یارانه واریز میشه برام.. چون راه درآمدی نداره…مرسی

  180. سلام…ببخشید از روی کارت یارانه میشه قسطی خرید کرد..ماهی دویست و بیست تومن یارانه میگیره…اگه میشه راهنمایی کنین ممنون میشم ..خدا قوت تشکر

  181. سلام..خسته نباشید…از روی کارتی که یارانه واریز میشود ..میشه خرید قسطی کرد …ماهانه کم کنین قسطتتون رو…تشکر از سایت خوبتون

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  182. ببخشیدجواب میدید اللان من میخام شیائومی نوت ۸ ۶۴ گیگ رو بگیرم و میخام اقساطی خرید کنم و تا حدودیک و خورده ای دوتمن میتونم بدم وایه خرید اقساطی بدون چک باید چیکار کنم ینی اول باید کارت اعتباری بگیرم!؟؟توضیخ بدین کلن

  183. سلام خسته نباشید.میخواستم بدونم من پول برای پیش پرداخت دارم و میخوام از ایرانرنتر خرید کنم بایدمبلغ کارت اعتباری رو چقد بزنم و اینکه میتونم دو تا گوشی بگیرم؟

  184. سلام من کرمانشاه هستم میتونم یه گوشی در رنج قیمت ۳تا ۴تومن ازتون بردارم؟واینکه خودم شاغل نیستم ولی پدرم گردش حساب و کسر از حقوق و… رو داره میشه راهنمایی کنید ممنونم

  185. سلام وقت بخیر
    کارتون بسیار ارزشمنده و من خیلی خوشحال شدم وقتی بصورت اتفاقی سایتتون رو دیدم
    میخاستم برای خرید حضوری بنده رو راهنمایی بفرمایید

  186. با سلام من فرم مشخصاتم رو تو بای چک ارسال کردم آیا بعداز دریافت کد امکان خریداقساط از سایت شما هست چون از طریق سایت کیمیا آنلاین اقدام به پر کردن فرم مشخصات نمودم

  187. سلام،آیا بدون چک و کسر حقوق برای من که کارم آزاد هست امکان خرید با سفته و مقداری پیش پرداخت وجود دارد

  188. با سلام میخاستم گوشی p30 pro رو به طور اقساط بگیرم ولی یه کار گر ساده هستم با چک نمیتونم و کارت ملی هم ندارم از اتباع افغانستان استم راهی داره بتونم خرید اقساطی کنم

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  189. با سلام معدل حساب چجوری بایستی بگیرم
    ساکن شیراز هستم پیش پرداخت هم برام مقدور نیست چک دارم لطفا راهنماییم کنید برا خرید گوشی چه مراحلی رو باید انجام بدم

  190. سلام و خسته نباشی به شما و همکاران محترمتون
    می بخشید میخواستم ببینم ۲۴ماه اقساط قبول میکنید و اینکه چون برای پرداخت اقساط کمی مشکل مالی دارم چون حقوق بگیر مستمری هستم واگر برایتون مقدوره اقساط گوشی که میخوام بگیرم پایین تر بیارید و اقساطش تا۲۴ماه بکشه چون خیلی دلم گوشی میت ۳۰پرو بگیرم
    و هر جا میرفتم میگفتن مبالغ بالایی میخواستن برای پیش قسط و مبلغ قسطشون هم زیاد بود
    ازتون ممنون میشم بهم کمک کنید تا بتونم این میت ۳۰پرو بگیرم خداخیریتون بده
    و یک سوال دیگری دارم و اینکه حضوری میشه برای دادن مدراک و گرفتن گوشی بیام ازتون ممنون میشم
    بنده خانم رباطی هستم

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  191. سلام اگه گوشی که میبریم اصلی نباشه یاریجسترنشده باشه یابه هرحال مشکل داشته باشه طرفمون کیه بایدچکارکنیم

  192. سلام خسته نباشید میخاستم بپرسم شما گوشیه ( شیائومی ردمی note 8. ) هم دارین ؟؟؟؟
    نسبت به ماه هایی ک اضافه میشه برای خرید اقصادی چ مقدار ب قیمت اصلی افزوده میشه؟؟؟؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  193. با سلام و عرض ادب دارم خدمت تمامی کاکنان محترم سایت موبایل 7 ببخشید یه سوال دارشتم در خدمتتون من اصلا به چک دسترسی ندارم این یک دومن فیش حقوقی ندارم که ازش عکس بگیرم سومن گردش حسابم ماهی فقط 600 هزار تومان چهارم توانایی پرداخت پیش برداخت ندارم و میخوام یه گوشی redmi note 8 pro 128 بگیرم آیا امکانپذیر هست لطفا جواب بدید خیلی نیازم کمکم کنید و سوال بعدیم اینه که شما گوشی کارکرده با گوشی صفر طاق میدید بقیشو به صورت قسط بدیم؟

  194. سلام ببخشید من گردش حسابم ماهی 600 تومن پیش پرداخت ندارم و میخوام با سفته یه گوشی ردمی نوت 8 پرو 128 بگیرم آیا امکان این کار هست؟خیلیم هم لازم دارم لطفا تا حد امکان کمکم کنید

  195. با سلام و عرض ادب دارم خدمت تمامی کارکنان محترم سایت و فروشگاه گوشی 7 ازتون بابت چنین سایت معتبر و خوبی سپاسگذارم ببخشید من فقط از طریق سفته میتونم گوشی بخرم که شعبه سنندجتون عرض گفتن نمیشه و برای کسانی که شغلشون آزاده نمیشه آیا راسته؟ و میشه کمکم کنید تا بتونم ه صورت 24 ماه یه گوشی با سفته خریداری بکنم به حضرت محمد خیلی لازم دارم دقیق 43 روزه منتظر این شعبه سنندجتونم جواب بده کمکم کنید

  196. سلام من در سایت بای چک ثبت نام کردم پرینت معدل حساب رو بعد تماس کارشناس باید بفرستم یا قبلش؟ چون گفتن 30 فروردین به بعد کارشناس تماس میگیره

  197. سلام…. ممکنه قیمت سامسونگ a50رو قسطی بفرمایید…. ضمنا ماکزیمم چند قسطی؟ من گوشی رو برای مادر میخوام… کارمند بازنشسته است. میخوام ببینم یکساله چقدر میشه؟…ضمنا مدلی رو که خواستم چطور صحت و سلامت رو تضمین میکنید؟

    1. با سلام
      شرایط قسطی به طور کامل در این صفحه توضیح داه شده
      و گوشی ها گارانتی دارند و همینطور 7 روز مهلت تست و تعویض کالا دارند

  198. ميخواستم بدونم ميشه كل مبلغ گوشي رو ي چك داد مثلا ايفون ١١پرو بخوام ميشه با ي چك كلي حساب رو تصفيه كرد؟؟

    1. با سلام
      اول باید یک چهارم رو بدید و بعد میتونید بقیه مبلغ رو با یک چک تصویه کنید

  199. سلام چه جوری میشه باهاتون تماس بگیرم من خیلی فوری به گوشی احتیاج دارم ازتون راهنمایی میخام چه جوری تماس بگیرم باهاتون

  200. سلام باز نشسته هستم و یک دستگاه گوشی قسطی حدود 4000000میخواستم میتوانم با کسر حقوق خرید کنم چگونه؟راهنمایی فرمایید

    1. شما از هر جای ایران میتونین خرید قسطی گوشی رو انجام بدین

  201. سلام خسته نباشید
    من راننده اسنپ هستم میخوام یه گوشی مناسب کارم بگیرم چک بانکی هم دارم چکار باسد بکنم و این پروسهبرا تحویل چقدر طول میکشه
    از استان فارس

  202. خیلی جالبه!!! درصداتون روزانه تغییر میکنه و اینکه همزمان از دوتا کامپیوتر مختلف درصداتون باهم اختلاف نظر هم دارن :))))
    تا چندروز پیش امکان خرید با سفته ممکن بود اما یهو نظرتون عوض شد؟!! اینطوری باشه موقع قسط دادن هم که درصداتون عوش میشه!!
    چجوری میتونیم اطمینان حاصل کنیم از اینکه سر حرفتون هستین؟ چون خیلی از شرکتای اینترنتی هم بودن که با داشتن اینماد و ساماندهی اذیتمون کردن…
    لطفا جامع و کامل راهنمایی کنین

  203. من یا آیفون ۱۱ میخوام یا ایکس ولی نمیتونم پیش پرداخت زیاد بدم میشه بگین نهایتن چقدر باید بدم و چقدر باید قسط بدم هر ماه

  204. سلام وقت بخیر
    برای خریداقساطی هم میشه حضوری اومد؟
    چون من اعصابم ضعیفه فرآیند ثبت ونام وبارگزاری عکس واینا حوصله آدمو سر میبره😃

  205. باسلام شرایط گوشی اقساطی با سفته به چه صورت میباشد.
    دومیلیون تومان پیش پرداخت میتونم بدم وگوشی سامسونگ تا ۳۵۰۰ تومان میخوام

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  206. الان من نمیدونم چجوری باید برم سفارش بدم اصلا از کجا باید برم ؟بدونه چک و سفته هم میشه؟؟پیش پرداخته گوشیه A20چنده

  207. سلام.اگه بخوام سه تا گوشی سامسونگ a71 از ایرانرنتر بخرم و از دم قسط باشه،چقدر قسطش در میاد؟؟؟و حداکثر چند ماهه باید پرداخت کنم؟؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  208. سلام میخواستم برای اطلاعت و پرسش سوال جهت خریداری موبایل یه شماره تماس بگیرم ازتون لطف میکنین شماره بزاریدد برام اگر هم مغازه بازه که برسم خدمتتون

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  209. سلام جناب عرض ادب ،عزیز من کارمند شرکت هستم حساب حقوق ثابت دارم دست چک و چک ندارم چطوری میتونم خرید کنم ممکنه توضیح بدین و راهنمایی های لازم رو بهم ارائه بدین
    باتشکر

  210. برای یه گوشی 14 میلیونی چقدر سود باید بدیم.یعنی برای این اقساط چند درصد سود درنظر گرفته شده؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  211. سلام. گوشی اس 20 اولترا، 10 میلیون پیش مابقی در 24 قسط، ماهی چقدر میشه؟ مبلغ کل گوشی با سودش چقدر در میاد؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  212. سلام من سربازقوه قضائیه هستم چک ندارم ولی میتونم سفته بدم اقساطش هرچقدهم باشه میتونم بدم فقط چطورمیتونم خریدکنم معدل حساب بالایی ندارم چون قوه حساب ماروچک میکنه ولی هرچقدسفته بخاین میتونم بدم اقساطش هم مشکلی نداره لطفا راهنمایی کنید

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  213. سلام مجدد من چجور میتونم خرید کنم با فیش حقوقی فقط چک میزنه … ما چک نداریم کسر از حساب میخوام خرید کنم ولی گزینه هاش نیس حدود 3500 هم هست گوشی …

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  214. سلام من چجور میتونم اقساط خرید کنم نمیشه هر کاری کردم اون موبایلی هم که خواستم رنگ مشکیشو ندارید

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  215. سلام باز نشسته هستم گوشی حدود 5میلیون میخواستم ده ماهه با ارایه سفته اصفهان هستم امکانش خست

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  216. سلام خسته نباشید
    من حساب ندارم ک گردش بالایی داشته باشع گوشی ک میخوام قیمتش حدودا 4000میلیونه ک یک چهارمش پرداخت میکنم
    خواستم ببینم درخواست بدم مشکلی نداره

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  217. باسلام وخدا قوت خدمت شما بزرگواران
    آیا قیمت گوشیهایی که نوشته شده این قیمت نهایی است یا قیمت نقد هست ؟
    ممنون میشم پاسخ بگید بب نهایت سپاسگزارم

  218. من ۱ملیون پیش میتونم بدم گوشی نیازم دستم خوالیه کمک کنید بگیرم قسطی پرداخت میکنم مرسی بازم

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  219. سلام خسته نباشید سفته از کجا باید تهیه کنیم ودرزم من میخواهم موبایلم که آیفون ۵G هست به شما بفروشم ازیدونه آیفون اس ایکس بخرم بدون ضامن و بدون چک و بقیه پول گوشی را بعد از دوماه که هرچقدر سودش را بخواهید کامل بدهم و کار من کارگر ساختمانی هستم نوزده سالمه روزانه صد تومن میگیرم الان باید چیکار کنم تاگوشی بخرم طی این شرایطی که گفتم

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  220. سلام من شغلم آزاده درواقع گردش حسابم از 600 تومن بیشتر نشده چک هم ندارم پدرمم کارگره فیش حقوقی نداره فقط سفته میتونم بدم . پیش پرداختم فقط قسط اول و میتونم بدم با این شرایط میتونم گوشی بردارم ؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  221. سلام ببخشید میخواستم بدونم پیش پرداخت را در بای چک خودمان تعیین میکنیم یا خیر با تشکر

  222. سلام من برای ثبت نام توی ایران رنتر اقدام کردم میگه خرید اقساطی با چک فقط برای تهران امکان پذیره.از طرفی بای چک هم توی لینکی ک گذاشتید مبلغ کل و پیش پرداخت وارد میکنم میگه باید 12 عدد چک بدید.من شیایومی نوت 8پرو یا نوت 10 میخوام چک ندارم ولی گردش حسابم ماهیانه بین 4 تا 6 میلیون هست حالا شاید کمتر یا بیشتر ولی میخوام ببینم بدونه چک امکانش هست خرید کنم؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  223. سلام.من رشت هستم و بای چک حساب منو تایید کرده.الان چجوری باید خرید کنم حتما باید حظوری بیام چک بدم ؟؟؟؟راهنمایی کنید منو لطفا

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  224. سلام میشه راهنمایی کنید.من از سمت بای چک تا سقف 15 میلیون تایید شدم و شهر رشت هستم برای خرید حتما باید حظوری بیام پیشتون چک بدم ؟؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  225. سلام
    برای خرید آیفون ۱۱ با حافظه ۱۲۸ و دو سیم کارت چقدر پیش پرداخت و چقدر اقساطی کنم بهتره؟
    من اصفهان هستم.
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  226. سلام من حساب بانکی که دارم کار کرده ولی تازه دسته چک گرفتم شرایط خرید آیفون ۱۱ پرو مکس۲۵۶ برام چطوری اقدام کنم بهتره با چند درصد سود حساب میکنین.

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  227. قیمت گوشی a50 چند است ؟بخوام قسطی خرید کنم با پیش پرداخت ۵۰۰ هزار تومان چه باید بکنم

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  228. سلام
    آیا میشه دو ساله خرید و یه گوشی ۴ میلیونی چقدر قسطش میشه ۲۴ ماه البته و اگه ۲ میلیون جلو بدم شرایطش چیه؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  229. با سلام
    آیفون ۱۱ پرو شرایط اقساطی چطوره؟
    قیمت نقدش الان چنده؟
    پیش پرداخت هم باید بدیم ؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  230. با سلام من درامدم از یک منزل که اجاره دادم به یک خارجی تراکنش حساب من بالا هست ولی معدل حساب خیر چون معدل برای سپرده هست در ماه نزدیک ۱۵ تومان حداقل واریز دارم امکان خرید دارم

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  231. اقا من یه گوشی iphone 8plus 128میخواستم اقساطی باسفته گردش مالی حسابمم پایین هست ایا امکان پذیر هست فقط با سفته تمامی کارهارو انجام داد؟؟؟؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  232. سلام.ایفون ایکس میخواستم.نزدیک به ۵ملیون تومن هم نقد دارم.سفته هم میتونم بد م.خواستم ببینم میتونم خرید کنم؟و اینکه اگه میشه واسه مراجعه به کجا باید بیام.ادرس دقیق میخواستم.ساکن تهرانم

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  233. سلام، من شاگرد نقاشم و درامدم ماهانه پونصد الی یه تومنه،پیش پرداختم واسه گوشی ردمی نوت هشت هم حدود یه تومنه،کاش میشد منم قبل عید بتونم بخرم. و اینکه متاسفتانه نه چک دارم ته سفته ولی قسطشو راحت میتونم پرداخت کنم

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

      1. درود بر شما من ساکن آمل هستم آرایشگر هستم خواستم بگم من چک ندارم ،وتا سقف 15میلیون تومن گوشی میخوام بگیرم میشه راهنمایی کنید چطور میتونم بگیرم

  234. سلام من بصورت پیمانکاری در اداره شهرداری شهر سوسنگرد دشت ازادگان کار میکنم خدایش ما حقوقمون کمه فقط۱۵۰۰ هست میتونم اقساط بگیرم گردش سه ماه حساب بانکی و مدارک اماده دارم پاسپورت کارت ملی شناسنامه از همشون عکس دارم فقط منتظر جواب شما هستم البته ما حقوقمون بعضی وقتها در بانک ملی و بعضی در بانک رفاه هستن من کامل شما را در جریان میذارم تا بعدا مشکلی پیش نیاد اگر لطف میکنید جواب بدید متشکر میشم 09381547895 این شماره من هست باتشکر خدا خیرتون بده

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  235. ایران رنتر خرید با سفته رو جمع کرده. خیلی بد شد. چک هم ندارم. فقط فیش حقوقی مادرم هست.
    جایی هست با سفته بشه بگیریم؟

  236. دوتا گوشی سامسونگ که جدید باشه وقیمت هر کدومش نهایت سه ملیون باشه من بازنشسته کشوری علوم پزشکی هستم میتونم 600نقد بدم مابقی ماهی 400هزارتومان بابت ضمانت هم سفته هم فیش حقوقی هست

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  237. ببخشید من. اصفهان هستم باید از بای چک برم یا ایران رنتر و اینکه گوشی های شیائومی رو میارید؟ مثلا می ۱۰ پرو که هنوز نیامده

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  238. سلام من تمام مراحل و انجام دادم الان بیست روز گذشته هنوز خبری نشده چند روز طول میکشه کارت اعتباریش برام بیاد

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  239. با عرض سلام و خسته نباشید
    پدرم بازنشسته و حقوق بگیر هستن
    اگر قرار باشه پدرم ضامن بشه ، میشه مراحل رو کامل برام توضیح بدین؟باید کسر از حقوق بیاریم؟
    الان باید برم ایران رنتر و کارت اعتباری بخرم؟
    یا اینکه مراحلش فرق میکنه؟(منظور اینکه نه سفته نه چک بدهیم)
    خواهش میکنم یه توضیح کامل بدید ممنون میشم

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  240. سلام من اهل ملایرم استان همدان میتونم یه گوشی بردارم و بعد پنج ماه کل پول رو یکجا بدم اولش هیچی ندارم …گوشی که میخام بردارم دو و پانصد پولشه حاضرم سه تومن بدم پنج ماه

      1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  241. سلام من اسنپ کار میکنم گردش حساب انچنان بالایی ندارم چک هم ندارم میخام سه تا گوشی بخرم برای بچه هام . میشه بگین باید چیکار کنم ؟

  242. ببخشید من میتونم گوشی ردمی نوت ۸رو قسطی بخرم و هرماه اقساطشوپرداخت کنم و مبلغ اولیه رو هم پرداخت کنم

  243. سلام
    حساب بانکی در 12 ماه سال 98 چیزی حدود 87 میلیون واریزی داشته
    تا چه مبلغ میتونم خرید کنم؟؟

  244. سلام من گوشیم خراب شده پرسیدم هزینه تعمیرش زیاد میخوام یه گوشی دیگه بخرم منتها الان اونقد نقد ندارم میخواستم ببینم میشه از دم قسط بگیرم میشه بهم خبر بدین ؟

  245. سلام وقتتون بخیر،من مازندران شهر آمل هستم و میخوام اقدام به خرید قسطی گوشی با استفاده از ایران رنتر کنم،گوشی که میخوام بخرم a51 هست و اینکه ۲تومن از پولشو میخوام تو قسط اول پرداخت کنم،که ۲۴۰۰ میمونه برای قسط،امکان خرید قسطی هست اینطوری با ایران رنتر؟و اینکه تو شرکت کاله کار میکنم و هر ۱۵روز ۱تومن به حسابم واریز میشه،با این گردش امکان خرید a51 هست؟

    1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  246. سلام
    امکان داره کارت اعتباری رو که از ایران رنتر می گیریم رو بیام حضوری از شما خرید اقساطی انجام بدیم .
    ممنون می شم توضیح بدید.

  247. سلام جناب من ثبت نام کردم همکار شما گفت ک معدل حساب بگیرم رفتم بانک میگه از طرف بانک مرکزی دستور امده ک معدل دیگه صادر نکنیم اگه میشه راهنمایی کنید

  248. سلام .من معلم غیر رسمی مراکز هستم و دانشجو هستم امکان خرید دارم به چه شکلی میتونم خرید کنم

      1. من یه دونه گوشی a20sمیخوام چقدر باید پرداخت کنم تا چند ماه میتونم قسط بدم بعدش راهنمایی کنیدچطوری باید تحویل بگیرم ساکن کرج هستم

  249. سلام. من میخواستم یه a50s سفارش بدم. دوتا سپال داشتم. رنگ سفیدشو موجود میکنید؟ و اینکه اگه من بخوام پیش پرداختمو بیشتر بدم باید توی قسمت توضیحات بنویسم یا خودمو پیش پرداخت رو بیشتر کنم کافیه؟

  250. سلام، بعد از تایید سایت ایران رنتر یا بای چک برای خرید از فروشگاهتون، گوشی رو که رجیستر کردین دادین به مشتری، مالکیت دستگاه هم به نامشون میخوره؟ (یعنی در سامانه همتا جزو گوشی‌هاش میاد؟)

  251. سلام من میخوام گوشی شیاومی نوت 8بخرم قیمتش حدود 3ملیون تومنه چک ندارم سفته ندارم میشه راهنماییم کنین چجوری میتونم قسطی خرید کنم

  252. سلام میتونیم با خرید از طریق بای چک مبلغ پیش قسط رو بیشتر از مبلغی که محاسبه گر سایت میزنه پرداخت کنیم

  253. سلام من میخوام آ20اس رو تهیه کنم خواستم ببینم که با گردش حساب 3تمن میشه خرید کرد یا نه ممنون میشم اگه جواب بدین

  254. کلن قضیه ایسگا گیریه ملته اونایی ک میگن گرفتن ب من بگن ببینم چجوری ثبت نامشونو کامل کردن یک هفتس چشمم ب ثانیه شماره ساعته ک دقیییییقن ساعت ۱۰ تکمیل کنم ک هعییییی میزنه ظرفیت تکمیل شده من نمیفهمم یا گلن اوسگول کردن یا ثبت نامشونم مث سایپا و ایرانخوردوس😐😐😐😐

  255. سلام با عرض خسته نباشید میخواستم بگم نوشتید با سفته هم میشه خرید کرد ایا هنگام تحویل کالا باید سفته بدیم به پستچی ؟

  256. سلام من مربیگری آرایشگری دارم ولی مغازه خیاطی داریمباسفته واجاره نامه میشه گوشی هواوی درحد ۱۵۰۰۰۰۰ خرید?

  257. گوشیsamsung galaxy m30s وارد کردید و اگر نکردیت کی وارد میکنید ….. و آیا موبایل ها اصل هستند یا ن اگر نبود چه؟ ….. متشکرم

  258. سلام ببخشید من اگه بخوام معدل حساب یکی دیگرو بیارم میشه یا فقط باید مال خودم باشه

  259. سلام. میشه جواب سوالی که پرسیدمو بدید؟ چجوری میشه پیش پرداخت بای چک رو زیاد کرد

  260. قیمت گوشیاتون خیلی عوض میشه. A50s شده بود سه میلیون و هشتصد و پنجاه، فرداش شد ۴میلیون و پنجاه. قیمت دلار تو این چند روزه در حد صدم تغییر داشته. نه تا این حد

  261. سلام از بای چک بخوام خرید کنم فقط از فروشگاه شما میشه خرید خرید یا از دیجی کالا هم میشه

  262. سلام
    من ماهی یک و نیم حقوق میگیرم و معدل حسابم بالا نیست
    آیا میتونم شیائدمی note8pro بردارم

  263. این پولی که بای چک میگیره بابت اعتبارسنجی، از همون شماره حسابی که میدیم کسر میکنه یا سوا خودمون واریز میکنیم براش؟ اصلا چرا پول میگیره برای اعتبارسنجی؟

  264. سلام ببخشید میخوام آیفون 11پرومکس 256بردارم یانوت 10 پلاس حقوق ماهیانه من 2تومنه میخواستم بگم چک ندارم شغلم ازاده میتونم سفته بدم با5میلیون پول پیش برای آیفون 11پرومکس یانوت 10

  265. سلام ببخشید میخوام آیفون 11پرومکس 256بردارم یانوت 10 پلاس حقوق ماهیانه من 2تومنه میخواستم بگم چک ندارم شغلم ازاده میتونم سفته بدم با5میلیون پول پیش برای آیفون 11پرومکس یانوت 10

  266. سلام.قیمت گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 رنگ نقره آبی ،128 گیگ ریجستر شده با ضمانت 18 ماهه چقدر میشه؟

  267. سلام من با چک میخوام خرید کنم.اما 1چک برا 1ماه تسویه کامل.امکانش هست؟که تاریخ چک 2ماه بعد از تاریخ خرید باشه

  268. سلام ببخشید من 3تومن دارم میخوام آیفون 11پرومکس 256بردارم ببخشید چقد باید پيش بدم چقد سفته حقوق ماهانه من 1500است

  269. سلام ببخشید گوشی ها گارانتی دارن یا نه تازه گوشی اگه گارانتی نداشته باشه به درد نمی خوره

  270. سلام روزتون بخير.براي قم هم اين امكان رو دارين؟؟ و اينكه از كجا بايد تهيه كنيم؟!

      1. سلام من حدود دوگوشی به مبلغ 15میلیون تومان میخواهم البته یکی ساده ضمنا کارمند هستم لطفا توجیح بفرمایید

        1. با سلام و احترام از آنجایی که کارمند هستید به راحتی در همه طرح ها می توانید ثبت نام کنید، اما در صورتی که به راهنمایی بیشتر نیاز دارید می توانید با شماره 02162702 تماس بگیرید تا همکارانم در بخش پشتیبانی تلفنی کامل شما را راهنمایی کنند

  271. سلام من گردش ۳ ماه مالیم ماهی ۳ میلیون تومان هست میتونم گوشی iphone xs max خریداری کنم؟!

  272. داداش پول پیش ندارم که از بای چک اقدام کنم.
    لطفا کمک کن که از ایران رنتر خریدکنم چون من پول پیش ندارم وحساب بانکیم هم خالیه.

    اگ واقعا بای چک با شرایطم که پیش پرداخت ندارم قبول میکنه خب راهنمایم کن

  273. سلام وقتتون بخیر.فیش حقوقی بازنسشته هم قبوله؟البته فیش حقوقی من دونفره هستش مورد نداره؟

  274. ببخشیسد میخواستم بپرسم من ساکن هستم و خیلی وقت هست دنبال یه فروشگاه خوب وبا خرید قسطی هستم ولی خوب تو بعضی ازسا ی گلایه درمورد دیر تحویل دادن و مشکل ریجستری هست نگرانم. و میخواستم ببنم ایا شما ارسال به سراسر کشور دارید وایا محصولات شما یا همون تلفن ها محلت تست و گانتی دارد

  275. سلام من پول درست حسابی تو حسابم نمیاد مثلا کارگر هستم وپول بیشتر نقدی تو دستمه و خونمم اطراف اهواز آیا شرایطش هست ایران رنتر گوشی آنلاین سفارش بدم چون پول پیش هم ندارم حساب بانکیم خوب نیس چون کارم نقدیه گوشی درحد چقد میتونم ازایران رنتر خریدکنم لطفا قانعم کنید

  276. ببخشید من گوشی a70 رو می خواستم قسطی بخرم بعدش قیمتش ۴۵۰۰۰۰۰ هستش از بای چک میخوام خرید کنم یو چهارم پیش پرداخت رو باید بدم یا دم قسط هم داره بعد میزان سگدش چقدر هستشششش نسبت به فروشگاه های دیگ میزان سودش چقدره می ارزه که خرید کنیم ازش

  277. خسته نباشید من کارمند رسمی هستم منتها یه چک برگشتی برای ضمانت وام رو دستمه تا اقساط اون وام تموم نشه هم امکان رفع سوء اثرش نیست. میتونم خودم خرید کنم یا به اسم خانومم که خانه دار هستش ثبت نام کنم؟ دریافت ماهانه ام بالای سه تومنه. ممنون

  278. با سلام من از اهواز هستم دو تا گوشی میخوام که حدود ۶ میلیون میشه چک ندارم و حساب بانکی من خالیه است ولی سفته میتونم تهیه کنم . چه تضمینی هست که گوشها اصیل و رجستر باشد و اگر به امید خدا با شرایط من موافقت شد گوشی موبایل را از کجا بگیرم . با تشکر

  279. با سلام
    خسته نباشید
    من گوشی می 9 تی میخواستم
    بای چک گفته حدود هفتاد و پنج هزار واسه چک کردن حساب میگیره خب اگه حساب رو چک کرد ولی به حد معدل ممکن نرسید اون موقع اون پولی که پرداخت شده ضرر میشه
    در ضمن گردش حساب من ماهانه یک و نیم میلیون هستش آیا معدل حساب برای خرید گوشی 4500 تومنی 24 ماهه که البته یک چهارم پیش پرداخت میشه کسب می کنم

      1. سلام. من از بای چک میخوام اقدام کنم پیش پرداختم بیشتر بدم. یکی همین سوالو پرسیده بود گفتید موقع ثبت سفارش میتونین عوضش کنین. یعنی من تو فیلد توضیحات بیشتر بگم میخوام پیش پرداخت رو بیشتر بدم با مثلا ۱۲ ماه قسط بعد محاسبه مبلغ هر قسطو تماس میگیرین باهامون میگین؟ یه سوال دیگه هم داشتم من میتونم رنگ گوشیمو بیام از نزدیک ببینم انتخاب کنم یا محصولاتتون آکبنده؟

        1. بله داخل توضیحات بیشتر بنویسید.
          متاسفانه تمام محصولات آکبند هستند ولی می توانید با مراجعه به نمایندگی های هر برند محصول را از نزدیک مشاهده کنید و سپس اقدام به خرید کنید

  280. سلام دوست عزیز فقط مسخواستم ببینم که شما گوشی اوپو هم دارید. اوپو ریلمی ایکس 2 پرو

        1. با سلام
          بله تمام محصولات سایت را میتوانید به صورت اقساطی خریداری کنید

  281. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم میشه تو سایت ایران رنتر هم مبلغی رو ب عنوان پیش پرداخت بدیم تا میزان مبلغ پرداختی اقساط ماهیانمون کمتر بشه؟؟

  282. سلام آیا برای تحویل گوشی یا ثبت مشخصات برای خرید اقساطی باید حضوری مراجعه بشه ؟

  283. من گوشی میخام بخرم حدود 4600پول پیشم حدود 3300 تو فرم ارزیابی باید مبلغ 4600باید وارد کنم یا کسری پولم ک حدود 1500 هستش وارد کنم

  284. من میخام ی گوشی حدود 4600000تومن بخرم میخام حدود3300000تومن نقدی بدم تو ارزیابی از حساب من دیگه نباید کل مبلغ در نظر بگیرن باید چکار کنم

  285. سلام خسته نباشید ببخشید من الان گوشی m30s میخام تا تایید بشه حساب دسته چکم اگه موجودیتون تموم بشه چی ؟ موجودی گوشی m30s رو میگم

  286. سلام حساب بانکی خالی است و چک ندارم ولی سفته میتونم بدم
    دو تا گوشی a۱۰ میخواستم میشه شرایط را بدونم .

  287. سلام خسته نباشید، اعتباری که ایران رنتر میده سقفش ده میلیون هستش منی که میخوام آیفون ۱۱ پرو مکس بگیرم چطور اقساطی خرید کنم؟؟؟

  288. ای کاش برای سفارش زیر دو میلیون تومن یکم شرایط آسانتر بود . وقتی کسی سفته امضا میکند یعنی از قبل فکرشو کرده و میتونه در قبال سفته ها جوابگو باشد . اولش که دیدم تعجب کردم با خودم گفتم مگه میشه بدون ضامن گوشی اقساطی گرفتن !!! بای چک و ایرانرنتر خیلی دارند محکم کاری میکنن . همون بدون گوشی سر کنیم بهتر است از پر کردن این همه فرم واسه دو میلیون تومن

  289. سلام و وقتتون بخیر.امکانش هست مدلی رو که موجود نیست برای فروش موجود کنید تحت درخواست خریدار؟

  290. سلام وخسته نباشید
    من میخاستم خرید انجام بدم از طریق بای چک چون اقساطش 24 ماهه ولی مبلغ پیش پرداختش میخاستم بیشتر بدم اما قابل تغییر نیست چکار باید انجام بدم

  291. شما حتی قدرت چاپ یک نظر را در مکانی که سالی دو نفر هم بعید میدانم توجه به این قسمت کنند ندارید. آنگاه چطور نام خویش را تاجر و بازرگان می گذارید. مگر اینکه سیستم فروش شما متفاوت باشد. که هست.

  292. درود بر زرتشت بزرگ یگانه پیام آور بی شیله و پیله. در رابطه با ایران رنتر اینقدر بزرگنمایی نکنید . دست شما اگر در یک کاسه نباشد و اگر از آدمیت کمی در وجودتان باشد بسیار واضح و مبرهن است که دادن کارت اعتباری جهت خرید اقساطی با آن شرایط ظالمانه و بدور از هر اصول قانونی و در مقام بالاتر بدور از آدمیت است. در این شرایط بحرانی و فقر بسیاری از هموطنان گرفتن بیست و پنج درصد سود هر که می گوید عادلانه است خود را معرفی کرده تا با هم ببینیم انسانیت کجاست؟

  293. وقت بخیر سایت ایران رنتر جایی درج نکرده بود که باید ضامن
    سفته رو امضا کنه گردش حساب روزانه منم کمتر از ۳۰۰تومنه

  294. سلام خسته نباشید ببخشید گوشی نوت 10 معمولی باگاراتتی و ریجسترشده هستش رنگ مشکی قیمتش همون توسایت گذاشتین هستش فول یک هستش

  295. سلام میخاستم ایفون 7plus 128g از ساییتون بصورت قسطی خریداری کنم ولی متاسفانه موجود نیستش میشه راهنمایی کنید

  296. امکانش هست سفته بگیرم و مدارک شناسایی اینا بیارم حضوری خرید انجام بگیره ؟؟؟ دو برابر قیمت گوشی ها هم سفته امضا میکنم. کل قیمت موبایل مورد نظرم 2 میلیونه . پیش قسط هم تقدیم میکنم .

  297. با سلام
    تو تبلیغاتون نوشتین اقساط ۲۴ ماهه درحالیکه نهایت اقساطتون ۱۲ ماهه هستش

  298. پیش پرداخت باید پرداخت کنیم؟آیا درب منزل پرداخت میکنیم پیش پرداخت و یا اول پرداخت میکنیم بعد گوشیو میگیریم؟

  299. شرایط فرم ها طوریه که ادم بره گدایی کنه بعد گوشی بگیره راحت تره از پر کردن این فرم ها خخخخ واسه گوشی های قیمت پایین حداقل ساده ترش میکردید ثبت نام را .

  300. سلام . من واقعا قصد خرید دارم ولی برای پر کردن فرم بای چک اقدام کردم ، چند تا سوال شرایطش نداشتم ، مثلا یک کارگر فصلی و ساختمانی شماره محل دفتر کار یا سوالاتی از این قبیل را نمیتونه پاسخ بده . و اگر هرکدوم از اینا را جواب ندیم ثبت نام صورت نمی گیرد . ببخشید من خیلی اذیتتون کردم واس سوال پرسیدن. کاش روش دیگری رو انتخاب میکردید واس ثبت نام .

  301. سلام . من یک گوشی J7 پرایم میخواستم . حدود 2 میلیون پولش نقدی ، من میخوام 24 ماهه اقساط بدم . خواهش میکنم راهنمایی کنید چون از تهران خیلی دورم. میگم اگر حضوری سفته به ارزش 2 میلیون تومن امضا کنم . ادرس دقیق خونمون و کپی شناسنامه خودم را بیارم . میشود خرید کنم حضوری . اگر امکانش هست تا بیام خدمتتون. واسه اطمینان ادرس خونه هم کد پستی ذکر میکنم . بعدا واسه رجیسترش چکار کنم همون جا صورت میگیره؟؟؟؟ خواهشا جواب منو بدید با تشکر .

    1. سلام زنده باشید، لطفا ابتدا مطابق شهرتون فرم یکی از شرکت های بای چک یا ایرانرنتر را تکمیل کنید و اینکه اگر از تهران دور هستید نیازی نیست بیاید فروشگاه از شهر خودتان هم انجام تمام فرآیند امکان پذیر است

    1. سلام . میخواستم خرید اقساطی ۲۴ ماه بکنم از بای چک اگر تاییدیه رو گرفتم ازشون ما ک تهران نیستیم چطور چک یا سفته رو تحویل شما باید بدیم؟با پست؟یا حتما باید حضوری بیایم

  302. خوب سفته هم باید چند نفر امضا کند چه فرقی با چک از نظر دردسر میکند گردش حسابم که روزی ۳۰۰ باید ته حساب باشد تا معدل بالا باشد….

  303. اگه چک و دسته چک داشتم میرفتم از شهر خودمون مستقیم خرید میکردم . به هر صورت که بخوای خرید کنی باید دسته چک داشته باشی . اگر میشد مثلا شخصی حضوری سفته بدهد و اطلاعات شخصی مثل ادرس محل زندگی . کپی کارت ملی و شناسنامه فرد .و پرینت یا سابقه حساب فرد به فروشنده داده میشد و بر حسب این اطلاعات معامله انجام میشد خیلی بهتر بود

  304. سلام خسته نباشید ،من مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم برای خرید چیکار باید انجام بدم

  305. سلام من یه گوشی جی 7cor میخواستم اقساطی .دسته چک ندارم .باسفته میشود خرید کرد .با اقساط ماهیانه 200 تومن . لطفا راهنمایی کنید ممنون .

        1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

  306. آقا سلام وقتت بخیر امتیاز بنده 100 ب بالا نشده میخواستم بدونم گوشی a80 که 6400000 تومان هست رو چطوری اقساطی بگیرم ولی 2 میلیون میتونم پیش بدم خدمتتون با سفته چون فروشنده هستم چک ندارم گردش حساب هم پایینه فقط حقوق میگیریم همونه

  307. شمارشگر اقساط بای چک و ایران رنتر رو چک کردم، بای چک نسبت به رنتر خیلی بدجور سود میگیره اصلا به صرفه نیست!
    دلیلش چیه؟ بنظرتون این حجم سود گرفتم بی انصافی نیست؟ البته منظورم بای چکه

  308. سلام وخت بخیر ببخشید من کارم یه جوری کلا نقدی یعنی حسابم از یک دو میلیون یا سه میلیون نرفته بالا چیکار باید بکنم و می خواهم یه موبایل پی سی پرو بخرم میشه راهنمای کنید مرسی

  309. سلام جنبا خسته نباشین من حساب بانکی ندارم که دست چک داشته باشه بازم میشه قسطی خرید کرد یعنی سفته بدم

  310. سلام ببخشید من کارم به طوریه که همیشه پول نقد بیشتر دستمه تا حساب براهمین گردش حساب پاینی دارم میخواستم ببینم این مورد چه جوری میشه درستش کرد

    1. سلام من چجوری میتونم‌ببینم‌وه گوشی هایی هصت که میشه اقساطی خرید یعنی هرگوشی که بخوام‌هست داخل سایت؟

      1. سلام بله هر گوشی که هم داخل سایت باشه و هم داخل بازار موجود باشه رو میتونین به صورت اقساط خریداری کنین.

  311. سلام میشه بدون اینکه از ایرارنتر یا بای چک فرمی پر کنم مستقیم بیام واسه خرید حضوری خدمتتون و همه مدارک درخواستی رو اونجا تقدیم کنم

  312. سلام جسارتاً برای خرید اقساطی از بای چک سفته رو خودمون باید تهیه کنیم یا خود سایت تهیه میکنه؟!

        1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارا راهنماییتون کنن

        2. دفتر مرکزی: تهران، خیابان حافط، ساختمان مینا، طبق 4 واحد 18
          شو روم: تهران، خیابان جمهوری، پاساژ چارسو، طبقه اول، پلاک c5
          خط ویژه 62702 021

  313. سلام
    بنده یه گوشی sumsung A80 گرفتم حالا واسه رجیستر پیغام میده امکان رجیستری گوشی وجود نداره و اینکه توی سایت زده رجیستر شده و هزینه رجیستری هم قطعا محاسبه شده.

  314. سلام ثبت نام انجام شده در بای چک و تایید شده الان برای خرید چکار باید بکنم غیر حضوری هم میشه انجام داد خرید رو ممنون از شما

  315. سلام. مادرم من وظیفه بگیر هست، چک اینا ندارن و حقوق میگیرن. شرایط برای خرید گوشی براش چطور است؟

    1. بله حضوری هم امکان پذیر است فقط قبل از اقدام حضوری فرم هارو چه بای چک یا ایرارنتر ابتدا چند روز قبل تکمیل و ارسال نمایید.
      آدرس: تهران، خیابان جمهوری، پاساژ چارسو، طبقه اول، پلاک C5

  316. سلام ببخشيد شما داخل گزينه هاتون زده بوديد ده درصد قيمت گوشي بيمه ايران يعني بيمه ايران ده درصد قيمت گوشي رو ميده بعد بيمه تكميلي ايران هم حساب ميشه

    1. بعد از انتخاب بیمه ایران همکارانم باهاتون تماس می گیرین جهت صدور بیمه نامه و دریافت مبلغ بیمه که ده درصد قیمت گوشی است یعنی مثلا یک گوشی 4 میلیونی هزینه بیمه کردنش 400 هزار تومان است.

      1. سلام
        ايا. من میتونم. با گواهی کسر حقوق خوانواده شهید موبایل خریداری کنم؟

      1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

    1. ضمانت می شود تمام محصولات فروشگاه اصل هستند. و هفت روز مهلت تست دارید همچنین قابلیت خرید حضوری در پاساژ چارسو و همچنین نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره و جواز کسب و… با خیالی آسوده خرید کنید

        1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارا راهنماییتون کنن

  317. واقعا فکرشم نمی کردم انقدر راحت بتونم خرید اقساطی گوشی که میخوام رو انجام بدم! اونم بدون ضامن!

      1. ببخشید یه سوال دارم
        شما پیش پرداخت هم میگیرین یا نه
        قیمت گوشی xiaomi redmi8pro
        4 میلیون هست چقدر میشه پیش پرداخت و اقساطش

          1. سلام قربان من روستای امامزاده علی اکبر ده کیلومتری شهرستان شهرضاکه در60کیلومتری استان اصفهان واقع شده زندگی میکنم بااین اوضاع که درسومشقهای بچهاباگوشی شده هردوتابچه من گوشی نداشتن امسال وازدرس ومشق وزندگی افتادندبخدا الان که داشتم سایت شمارومیدیدم راغب شدم که اطشمادوتاگوشی براشون بردارم شغلم نقاش ساختمانم بلاخره درمیارم که اقساطشوپرداخت کنم خواهش میکنم راهنماییم کنیدبساربسیار سپاسگذاروممنونم اجرتون باسیدوسالارشهداء

          2. با سلام
            برای خرید قسطی میتوانید از طریق شرکت های لندو(ایرانرنتر) و بای چک اقدام کنید که شرایط اقساطی به طور کامل در سایت توضیح داده شده است.

        1. سلام گوشی می ناین تی نسخه64 گیگ با چه قیمت و چه مقدار سود بصورت اقساطی 6ماه و 1500000 پیش پرداخت بفروش میرسد

        2. سلام ، یک سوال یا یک دردو دل، ابندا بنده رو میبخشید اکر حرفم باعث دل خوری شما شود، میخواستم بگم با توجه به همه جوانح و احتیاتی که بل اخره توی هر انجام معامله واجب است نمیشه پرداخت سفته به زمان تحویل کالا تغییر پیدا کند ؟بازم با یک دنیا تشکر و قدردانی

        3. سلام من کارمند شهرداری هستم فیش حقوقی من ۸ملیون هست کسر هم میتونم بدم چک ندارم ولی سفته یا کسر حقوق فیش حقوقی گواهی اشتغال میتونم بدم میتونم گوشی بگیرم

          1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

        1. دفتر مرکزی: تهران، خیابان حافط، ساختمان مینا، طبق 4 واحد 18
          شو روم: تهران، خیابان جمهوری، پاساژ چارسو، طبقه اول، پلاک c5
          خط ویژه 62702 021

      2. سلام
        ببخشید اگر من بخوام یه iphone xs 256 بردارم
        چقد باید پیش پرداخت داد و قسطاش چطوره ؟؟؟؟

        1. با سلام
          یک چهارم مبلغ گوشی به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته میشود و برای قسط ها در این صفحه شرایط رو مطالعه کنین و از محاسبه گر سایت برای اقساط استفاده کنید

        1. با سلام
          وارد قسمت خرید اقساطی شوید وثبت درخواستتون رو انجام بدید بعد از تایید اعتبار با شما تماس گرفته میشود

        2. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش فروش اقساط گوشی راهنماییتون کنن

      3. سلام خدمت شما ببخشید من یه کارگر هستم و روزانه 100 هزار تومن دارمد دارم که تو ماهش میشه 3میلیون میخواستم میتونم از وام استفاده کنم یا نه چک و ضامن ندارم یه گوشی پوکو ایکس 3 پرو واسه پسرم میخوام ممنون میشم جواب بدین؟

          1. برای خرید قسطی گوشی داخل سایت به قسمت خرید اقساطی گوشی مراجعه کنید با توجه به شرایطتون یکی از گزینه ها رو انتخاب کنید و ثبت نام کنید.

          1. سلام فعلا تا ده میلیون تومان میتونین خرید کنین

      1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارا راهنماییتون کنن

    1. سلام جناب عرض ادب ،عزیز من کارمند شرکت هستم حساب حقوق ثابت دارم دست چک و چک ندارم چطوری میتونم خرید کنم ممکنه توضیح بدین و راهنمایی های لازم رو بهم ارائه بدین
      باتشکر

      1. سلام با شماره 62702 021 تماس بگیرین همکارای بخش اقساط راهنماییتون کنن

        1. سلام خداقوت
          طرح تامین اجتماعی از کی فعال میشه؟
          بدون پیش پرداخته؟
          ضامن هم میخواد؟

      2. سلام با سفته 24 ضامن باید کارمند رسمی باشه?بعد این محاسبه گر اقساطش کو که ما بخوایم ببینیم هر ماه چقدر باید بدیم و درصد سودش سالیانه چقدر هست با روش سفته 24؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با ما